AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Har to barn med 5 år imellom. Fikk begge i forhold som varte i flere år. Siste barnefar forlot meg/oss, snakket om å gifte oss men så ville han ikke mer. Synes det er vanskelig finne en ny mann som synes dette er *ok*. Går etter menn som har barn fra før. Forstår dette er en dealbreaker, men trist å evt skulle være singel resten av livet pga dette. Planlegger ikke flere barn. Har datet de som har en mor å forholde seg til. Har vært singel i 2 år nå. Har samkjørt samvær til samme uke på barna og har et ryddig forhold til begge. Hvor tidlig bør jeg være ærlig om sånt? At jeg har to fedre å forholde meg til? Anonymkode: 5138d...5c5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Synes du bør være ærlig hele veien. Du har ingenting å skamme deg over. Vær deg selv og en god mamma. Du kommer til å møte Mannen når du minst venter det. Anonymkode: 7bf24...666 1
Soulshine Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Det er kanskje noe som kommer naturlig? Å fortelle at du har to barn er jo noe som er naturlig og si med en gang nesten, men å fortelle at det er to fedre ville nok for min del vært naturlig og fortelle når vi pratet om barna/samarbeid osv Ikke noe vits i å lage en «greie» av det, for da viser du usikkerhet. Snakk naturlig om det så får andre følelsen av at det er naturlig for deg ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Sånn er det når det skal lages barn med enhver kjæreste. Anonymkode: ba847...3d1 1
Soulshine Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det når det skal lages barn med enhver kjæreste. Anonymkode: ba847...3d1 Er så flott å gjemmes seg bak anonym profil og spre galle til de som ber om råd..☺️👍🏼 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det når det skal lages barn med enhver kjæreste. Anonymkode: ba847...3d1 Hehe ja, alle mine 2 kjærester Anonymkode: 5138d...5c5
Gjest Stella Rose Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Vær ærlig, det kommer du lengst med.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 Det er ikke flaut å ha barn med flere enn én mann. Men noen har fordommer, og jeg skjønner godt at du ikke ønsker å "oute" det med en gang. Hvor gammel er du TS? Er du sikker på at du ikke ønsker flere barn? Jeg synes at det er en selvsagt ting at du sier noe om at du har 2 barn, og at samværsordningen er 50/50. Er han fremdeles interessert, og du er det samme, bør dere bli enda litt bedre kjent før du forteller at det er to fedre inne i bildet. Men selvsagt før han treffer barna. Da blir han kjent med deg og ikke at du tilfeldigvis har hatt sex med flere enn én mann. Så lenge du forteller det tidlig nok til at du ikke har "skjult" det for ham så er det innafor. Anonymkode: 7f462...18f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke flaut å ha barn med flere enn én mann. Men noen har fordommer, og jeg skjønner godt at du ikke ønsker å "oute" det med en gang. Hvor gammel er du TS? Er du sikker på at du ikke ønsker flere barn? Jeg synes at det er en selvsagt ting at du sier noe om at du har 2 barn, og at samværsordningen er 50/50. Er han fremdeles interessert, og du er det samme, bør dere bli enda litt bedre kjent før du forteller at det er to fedre inne i bildet. Men selvsagt før han treffer barna. Da blir han kjent med deg og ikke at du tilfeldigvis har hatt sex med flere enn én mann. Så lenge du forteller det tidlig nok til at du ikke har "skjult" det for ham så er det innafor. Anonymkode: 7f462...18f Er 29 år. Måtte spørre han jeg datet igår om det gjorde noe. Han sa nei da.. Men han kommenterte liksom det var imponerende jeg fikk til å ha 2 fedre inne i bildet. Visste ikke om det var positivt eller negativt. Anonymkode: 5138d...5c5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #10 Skrevet 31. juli 2018 Du bør si det med en gang, hvis ungene dine er små. Men jeg hadde også spurt med en gang jeg hadde hørt at du hadde barn og alderen på de. For meg er dette deal breaker. Jeg går ikke inn i forhold der det er to mødre inne i bildet som skal påvirke min hverdag og ferie. Dersom det er snakk om store barn er det noe annet siden påvirkningen er mindre, men da mener jeg fra vgs og oppover. Anonymkode: 6d6fb...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå