AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Hei. Er i den situasjonen at jeg skal gå fra barnefar. Har to barn, med to forskjellige fedre. Kjenner at det er på tide jeg er selvstendig og kun har meg og mitt å ta meg av og tenke på. Min nåværende samboer saboterer utdanningen min og jeg har fått nok. Jeg er allerede i en tvist om samvær ang barn nr 1, og lurer på om det er lurt vente til den saken er over før vi flytter for oss selv? Det er slik at jeg ønsker å dra nå.. kjøpe meg ett hus, ny bil, alt.. jeg føler jeg ikke kan vente med det.. min nåværende samboer har voldtatt meg, han krangler for den minste detalj, og suger all energi og livsgnist jeg har. Klarer ikke mer. Jeg er ganske ung, og jeg ønsker ikke leve livet mitt slik som dette. Også for barnas skyld. Hva råder dere meg til? Ang den saken som er pågående er det ganske krystallklart hvilket utfall det vil få, men jeg ønsker ikke gi inntrykk av at jeg ikke har kontroll og flytter rett før en rettssak. Det er ikke snakk om å flytte langt bort, kun til egen bolig. Anonymkode: 75d22...a5d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Råd? Flytte ut og VÆR SÅ SNILL ikke introdusere noe ny menn i livet til disse to stakkars barn! Egentlig hva ha det med innlegg å gjøre at du har 2 barn fra to forskjellig fedre? Ta være på de 2 du har og bruk prevensjon videre....dette du drive med går mest utover de uskyldige. Anonymkode: 8c297...ab8 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Flytt, nå! Du viser mer kontroll ved å ta grep nå! Anonymkode: 97be6...8be 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Flytt ut for gudsskyld. Vær glad for at ingen vet om at han er den han er, barnevernet kunne stått på døra di for lenge siden. Anonymkode: 06f52...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå