Gå til innhold

Besteforeldre som er veldig rasistiske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Farfaren min er verst. Hver gang han har mulighet til å rakke ned på utlendinger, så gjør han det. Han har også før sagt at han er rasist. Blir litt flau og småirritert da han sier så mye rart. 

Bør jeg bare la være å si noe når han tar opp sånne ting, eller er jeg teit hvis jeg sier imot han hver gang?

Anonymkode: 87f12...669

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gamlingen er også slik.. Kaller mørkhudede for svartinger og asiatere for gulinger osv. 

Gidder ikke å begynne å diskutere med ham, han er så gammel. I tillegg har han selv jødiske aner og nr på armen etter konsentrasjonsleir. 

Anonymkode: 90dbf...3ac

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet

Sånn var min bestemor også, hun var stolt over å være rasist.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gamlingen er også slik.. Kaller mørkhudede for svartinger og asiatere for gulinger osv. 

Gidder ikke å begynne å diskutere med ham, han er så gammel. I tillegg har han selv jødiske aner og nr på armen etter konsentrasjonsleir. 

Ja, kjenner noen ganger at jeg ikke kommer noen vei av å diskutere med han. Haha.. Verste er at han er ELENDIG på å komme med gode motargumenter. Svartinger er kriminelle uansett i følge han. Er det noe på nyhetene så er han rask med å konkludere at en utlending må ha gjort det og det.

18 minutter siden, Stella Rose skrev:

Sånn var min bestemor også, hun var stolt over å være rasist.

Ja, farfar virker veldig stolt når han kaller seg selv for rasist. Huff

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Farfaren min er verst. Hver gang han har mulighet til å rakke ned på utlendinger, så gjør han det. Han har også før sagt at han er rasist. Blir litt flau og småirritert da han sier så mye rart. 

Bør jeg bare la være å si noe når han tar opp sånne ting, eller er jeg teit hvis jeg sier imot han hver gang?

Jeg hadde også syntes at det er flaut, men noen er rett og slett bare alt for trangsynte. Man er jo ikke 'guling' eller 'svarting', man er medlem av arten menneske. Du kan evt introdusere dem for noen utenlandske venner om du har noen? 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva diskusjonen går ut på.

Jeg kan også si at "rasist" er et helt greit stempel, men det er jo fordi mange på venstresiden har tømt det for all mening. Kritisk til innvandring = rasist. Da er det jo helt greit. Det blir en måte å markere standpunkt på. Begrepet betyr jo ikke det det gjorde en gang. 

Anonymkode: 15977...756

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hva diskusjonen går ut på.

Jeg kan også si at "rasist" er et helt greit stempel, men det er jo fordi mange på venstresiden har tømt det for all mening. Kritisk til innvandring = rasist. Da er det jo helt greit. Det blir en måte å markere standpunkt på. Begrepet betyr jo ikke det det gjorde en gang. 

Anonymkode: 15977...756

Jeg trekker absolutt ikke rasistkortet av at noen er kritiske til innvandring. Det respekterer jeg virkelig. Men når man hele tiden skal snakke nedlatende om utlendinger, kalle de for negere, «uff, det var bare negere på Oslo S. Sikkert kriminelle». Altså sånne ting. Og i tillegg til dette kaller han seg for rasist. Han synes heller ikke at hvite og svarte skal få barn, altså å blande raser. Han er veldig rasistisk. Har mange eksempler, men regner med at dette er å forstå..

Blir bare så sykt lei av at han snakker om dette hver gang jeg er på besøk. Noen ganger får jeg så lyst til å rope til han, og kjenner ofte at det koker. Men vet ikke helt hva som er «greit» å si til han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme type besteforelder og fikk meg mørk kjæreste. Kan si jeg ikke snakket med dem på 10 år før de døde og jeg har aldri angret på det. Mennesker som hater andre grunnet hudfarge er som regel ikke vise, intelligente, omsorgsfulle mennesker som bidrar positivt til livet ditt uansett

Anonymkode: c7f68...e37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig trolling.

Anonymkode: b8535...c8c

Skrevet

Syntes det kan være morsomt å høre på, når de gamlingene plutselig kommer med helt drøye utsagn. La folk være folk. De er jo hjernevaska av gammeldags propaganda :) 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kalle mørkhudede svartinger eller asiatere for gulinger er ikke rasistisk i det hele tatt. Mellom kina og korea ligger det et hav som kalles gulehavet, og ingen bryr seg om det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt åbenbart at det finnes noget som heter den gule fare. Vi som vestlige og hvite menn har all mulig grunn til å være stolte av kolonihistorien. Dersom Afrika idag hadde vært under hvitt herredømme hadde alt vært så meget bedre. Jeg er dypt konservativ og blir meget uvel av å se minusvarianter av andre folkeslag rundtom. Takk til sydstatene, Sydafrika for alt dere har kjempet for. Snart er alt tapt. Nei til abortloven, likestilling og alt det feministiske tullballet og få det vestlige sivilisasjon på fote igjjen! Fremad !!

Anonymkode: 6b5c3...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Heller rasist enn sosialist.

Anonymkode: 16350...689

AnonymBruker
Skrevet
På 30.7.2018 den 21.48, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/a/3694272/

Trodde dette var den siste overlevende etter konsentrssjonsleir jeg.

Anonymkode: 6394e...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...