AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Sliter med å finne greie sko å bruke på jobb. Har akkurat begynt i denne jobben, var student til nå. På høsten og vinteren har jeg boots som kan brukes, men jeg sliter virkelig med sko til vår/sommer. Går noen dager i ballerinasko, men det orker jeg ikke mye. Vi har ganske avslapped kleskode på jobb. Som regel går det i svarte jeans eller litt penere bukser, og en bluse. Men skoene... de sliter jeg med. Har virkelig ikke noe annet å bruke nå enn Converse og tøysko fra H&M, og det passer virkelig ikke synes jeg. Skoene jeg har nå er litt for lite formelle til å være OK på jobb, men samtidig er det ikke mye som skal til. Skoene må være flate. Er det noen her som har noen tips? Anonymkode: 8de46...920
Wonders Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 (endret) Tenkte å vente litt med å svare, så derfor seint svar. Men når jeg ser det over her. Da er grensen min på toleranse nådd. Disse har jeg bodd i i sommer; Jeg liker småsko som går langt nede på vristen, men finner ikke mye på nettet nå. Mye salg i butikker også. Jeg liker godt Gabor https://www.google.no/search?q=Gabor+Bow+Detail+Ballerina+Pumps&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiHs7ff2MvcAhUG_ywKHREUA1oQ_AUICigB&biw=1214&bih=691 Her er tips; En god såle er viktig, demping inni også. Styr unna billige sko med tynn såle. Vil du ha dem, kjøp en god innleggssåle i gele. Endret 1. august 2018 av Wonders 1
Cookiemonster Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 https://www.zalando.no/bianco-laced-up-casual-shoe-casual-snoresko-mustard-bj011e02j-e11.html
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 Hvis du jobber på kontor er det samme hva slags komfort det er på skoene? Eller går du mye i løpet av en arbeidsdag? Anonymkode: a39d4...767
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 4 timer siden, barbent skrev: birkenstock sandaler er pent Birkenstock er langt fra pene, men gode å gå i. Går en for sommerutgaven til Birkenstock Papillio så finnes de i mange spreke farger. TS du bør ha to par sko minst til å bytte mellom. Hvilke sko du bør velge er avhengig av hvor mye du går og står på jobb. 7 minutter siden, Silfen skrev: Går stort sett uten sko. I hvilken jobb går man uten sko Anonymkode: 55632...5ed
Silfen Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 Nå som det er kokende varmt her så kipper de fleste av seg skoene på dette kontoret, iallfall.
Wonders Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Birkenstock er langt fra pene, men gode å gå i. Går en for sommerutgaven til Birkenstock Papillio så finnes de i mange spreke farger. TS du bør ha to par sko minst til å bytte mellom. Hvilke sko du bør velge er avhengig av hvor mye du går og står på jobb. I hvilken jobb går man uten sko Anonymkode: 55632...5ed Jogainstruktør
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du jobber på kontor er det samme hva slags komfort det er på skoene? Eller går du mye i løpet av en arbeidsdag? Anonymkode: a39d4...767 Jeg går ca. 15 minutt til/fra jobb, men ellers sitter jeg hele dagen. Har prøvd å gå i ballerinasko et par ganger, og det går greit, men foretrekker helt ærlig sko jeg kan bruke med vanlige sokker. Hadde gjerne gått med Converse jeg altså, og det er også noen som gjør det, men siden jeg er så ung sammenlignet med de andre så ser det mer sløvt ut... Anonymkode: 8de46...920
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 Jeg bruker sorte joggesko med sort såle, eller penny loafers. Liker ikke å vise tær på jobb. Anonymkode: 2c42d...92d
Oddy Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 Jobber selv på kontor og hos oss går så og si alle i joggesko. Selv går jeg i nike med god demping siden jeg står for det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå