AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 husker ikke når bryllupet var. Tror 10 års jubileet var tidligere i vår eller i fjor. Kan jeg fremdeles sende det uten eksakt dato? Eller burde jeg gjøre det til julegave? Har kjøpt et fantastisk pent servise, veier 11 kilo Om jeg sender det i posten, vil jeg måtte betale tilleggspris? Burde være liten nok, men redd det blir dyrt å sende. Har pakket inn tallerkener og dyptallerkner hver for seg og sikret det godt med bobleplast og litt isopor. Kan jeg sørge for at det blir behandlet med ekstra forsiktighet av posten eller vil det koste ekstra? Brukte de siste skattepengene mine på denne gaven, så usikker hva jeg burde gjøre 😕 Har lyst å sende det før jul, da de ikke har pen tallerkener, og har vært så stusselig hver jul med blomster fat Jeg surrer veldig i hverdagen 😭 Anonymkode: 5f08a...48a
Ananas. Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Det andre har jeg ikke noe svar på, men du må ikke finne på å sende noe som krever forsiktig behandling i posten, det er ikke noe de tar hensyn til, og alle pakker behandles likt. De stables i bur, og kan få tunge pakker kastet oppå seg, ligge skjevt osv.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, Ananas. skrev: Det andre har jeg ikke noe svar på, men du må ikke finne på å sende noe som krever forsiktig behandling i posten, det er ikke noe de tar hensyn til, og alle pakker behandles likt. De stables i bur, og kan få tunge pakker kastet oppå seg, ligge skjevt osv. er derfor jeg har pakket det med bobleplast og isopor inni solide bokser Anonymkode: 5f08a...48a 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Kan man fremdeles sende om man ikke husker jubileet? Det viktigste spørsmålet Anonymkode: 5f08a...48a 1
Lykkehjerte Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 (endret) På 31.7.2018 den 8.08, AnonymBruker skrev: Kan man fremdeles sende om man ikke husker jubileet? Det viktigste spørsmålet Anonymkode: 5f08a...48a Det kan du, og mottaker blir garantert glad uansett om du bommer litt på tidspunktet på selve jubileumet! Jubileumsgave er jubileumsgave, og den kommer til å bli mottatt med overrasket og takknemlig tone.😊 I tillegg til god polstring kan du få/kjøpe merker til å feste på pakken, der det står glass, vær forsiktig. Så snill du er, for en svært hyggelig ting å gjøre!❤ Endret 1. august 2018 av Lykkehjerte 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #6 Skrevet 8. august 2018 Priser finner du på posten.no/sende/pakke. Håper mottaker virkelig ønsker seg service, og har samme smak som deg. Anonymkode: 6f35a...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå