AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Kjæresten trenger min støtte spesielt mye akkurat denne uken av diverse, gode, grunner. Søsteren min drar til usa denne uken og jeg ser henne nok ikke igjen før minst et år. Siste mulighet er å besøke henne denne uken, og jeg må i så tilfelle bli borte et par dager. Jeg må velge å enten skuffe kjæresten eller søsteren. Jeg vet at en av dem garantert blir skuffet, og jeg garantert sitter igjen med dårlig samvittighet. Finner ikke noen gylden middelvei her. Noen innslag? Anonymkode: 636fc...7ea
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Hadde vært mest med søsteren min. Anonymkode: 8171b...856 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Du har fem eller sju dager på deg, spørs om du mener med helg eller ikke. Bli hos kjæresten din til i morgen eller onsdag, så drar du to dager til søsteren din. Kjæresten din har deg på telefon. Eneste grunnen til at jeg ville bortprioritert søsteren min er om kjæresten har mistet foreldre eller søsken i dødsfall. (Kun de to, besteforeldre er gamle, så det blir annerledes). Anonymkode: 2bc6d...e7b 6
Svartfugl Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten trenger min støtte spesielt mye akkurat denne uken av diverse, gode, grunner. Søsteren min drar til usa denne uken og jeg ser henne nok ikke igjen før minst et år. Siste mulighet er å besøke henne denne uken, og jeg må i så tilfelle bli borte et par dager. Jeg må velge å enten skuffe kjæresten eller søsteren. Jeg vet at en av dem garantert blir skuffet, og jeg garantert sitter igjen med dårlig samvittighet. Finner ikke noen gylden middelvei her. Noen innslag? Anonymkode: 636fc...7ea Hvis kjæresten din sliter, så prioriterer du henne, og forklarer søsteren din dette. Hun har en spennende tid i USA foran seg, og tåler nok at du ikke får sagt hadet til henne. Her handler det om å prioritere, og her kan det virke som om det er kjæresten din som trenger deg. Så vidt jeg forstår, har din søster selv valgt å reise til USA. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Hadde valgt søsteren og en god kjæreste vil forstå at familie kommer først. Kjæresten har vel egen familie og venner som kan støtte de dagene du er borte Anonymkode: 0680e...93f 2
Gjest Stella Rose Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 (endret) Din søster, for henne ser du jo ikke på et år, og kjæresten din får bare klare et par dager uten deg, ellers er han en egoist, og lite forståelsesfull. Endret 30. juli 2018 av Stella Rose
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 Ts her. Det er jo litt flere variabler som spiller inn jeg helst ikke vil dele i tilfelle noen kjentfolk leser her, så det blir vanskelig å forklare situasjonen 100%, men jeg setter pris på alle innspill. Anonymkode: 636fc...7ea
s0la Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 Nå vet jeg ikke mer enn hva du sier, så jeg må bare svare ut i fra hva JEG personlig hadde gjort. Kjæresten! Han kommer faktisk før alle andre - ja, også familien min. Noen vil kanskje ikke være enig i det og synes det høres fælt ut. Men jeg elsker han og jeg er ikke hjemmekjær, så det er et enkelt valg for min del. Hvis samboern min hadde trengt støtte fra meg, av gode grunner i tillegg, da hadde jeg vært der for han og forklart det til søsteren min (kanskje ikke i detaljer da). Kjæresten min skal jeg bo med i lang tid og jeg har lyst å bli gammel med han, så jeg vil være der for han når det trengs, spesielt i vonde tider. Men det er ikke mulig å besøke søsteren din, bare omså en dag eller to?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #10 Skrevet 30. juli 2018 Ikke mulig at du og kjæresten drar sammen å leier et hotellrom eller noe lignende? Da har du begge i nærheten, du får tid med søsteren din og kan dra tilbake til kjæresten din på ettermiddagen/kvelden. Evn ta det til helga hvis dere jobber Anonymkode: 503b3...09d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #11 Skrevet 30. juli 2018 Søster. Familien har du alltid, kjærester kommer og går. Anonymkode: 76f51...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #12 Skrevet 30. juli 2018 Har et supernært forhold til søsteren min, vi er nesten som bestevenner. MEN, jeg vil alltid være der for samboeren og vil prioritere han først. Jeg elsker han og kunne ikke falt meg inn å forlate han i en vanskelig periode der han ønsker å ha meg der. Søsteren din har det ikke vanskelig, hun skal jo på et eventyr til Amerika! Så jeg ville bare tatt en lang telefonsamtale og ønsket henne masse lykketil og bedt henne kose seg max i USA😊 Denne gangen er det mannen din som trenger deg, selv om det er leit å ikke få gi en hade-klem. Anonymkode: 147b3...bdd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #13 Skrevet 30. juli 2018 Eller damen, ser at du ikke nevner kjønn haha. Anonymkode: 147b3...bdd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #14 Skrevet 30. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et supernært forhold til søsteren min, vi er nesten som bestevenner. MEN, jeg vil alltid være der for samboeren og vil prioritere han først. Jeg elsker han og kunne ikke falt meg inn å forlate han i en vanskelig periode der han ønsker å ha meg der. Søsteren din har det ikke vanskelig, hun skal jo på et eventyr til Amerika! Så jeg ville bare tatt en lang telefonsamtale og ønsket henne masse lykketil og bedt henne kose seg max i USA😊 Denne gangen er det mannen din som trenger deg, selv om det er leit å ikke få gi en hade-klem. Anonymkode: 147b3...bdd Det er jo ikke mannen hennes eller samboeren hennes. Det er kjæresten. Anonymkode: d24a8...d53 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #15 Skrevet 30. juli 2018 Hva ønsker DU å gjøre? Dette handler om deg og ditt liv Anonymkode: fceee...53c
tesla123 Skrevet 30. juli 2018 #16 Skrevet 30. juli 2018 Det er nevnt flere gode alternativer. Jeg er enig med de som sier at du bør prioritere kjæresten. Denne personen ser ut som å trenge det mest da søsteren din har noe spennende og minneverdig foran seg. Et alternativ kunne kanskje vært å snakket ordentlig med søsteren din, forklart situasjonen og ønsket henne masse lykke til i USA. Kanskje du og kjæresten kunne spart opp til en tur til USA og besøkt søsteren din i samme slengen litt senere? Da ville nok begge blitt fornøyd. Det er i alle fall det jeg ville gjort. Ja, de er litt dyrt, men er snakk om prioriteringer og å gjøre det til "årets ferie".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå