AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #61 Del Skrevet 1. august 2018 - Hvor gammel var dere første gang dere hadde sex? Hadde akkurat fylt 17. - Hvor mange har dere hatt sex med? 1, som jeg har hatt sex med i over 11 år. - Hvor ofte har dere sex, enten om dere er i forhold eller singel. 2-3 ganger i uka. Anonymkode: 96528...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #62 Del Skrevet 1. august 2018 Mann, 31 år. var 16 år første gang. hatt 7 sexpartnere +3-4 med annen kos. 4 forhold på alt fra 1-6,5 år samboer på 7 året med 2 små og ungdom i hus. Sex mellom hver tredje og sjette uke. Vi håper det tar seg opp 🙂 Anonymkode: cfb61...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #63 Del Skrevet 1. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann, 31 år. var 16 år første gang. hatt 7 sexpartnere +3-4 med annen kos. 4 forhold på alt fra 1-6,5 år samboer på 7 året med 2 små og ungdom i hus. Sex mellom hver tredje og sjette uke. Vi håper det tar seg opp 🙂 Anonymkode: cfb61...ac4 Meg over. hun 38 år. Onanerer 1-2ggr i uken. jeg onanerer 4-7 ggr i uken Anonymkode: cfb61...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. august 2018 #64 Del Skrevet 1. august 2018 På 30.7.2018 den 19.58, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært litt på KG og lest på mye forskjellig. Leser ofte innlegg hvor sex blir nevnt. Det jeg lurer på: - Er du mann eller kvinne, og hvor gammel er du nå? - Hvor gammel var dere første gang dere hadde sex? - Hvor mange har dere hatt sex med? - Hvor ofte har dere sex, enten om dere er i forhold eller singel. Mine svar på sprøsmålene: kvinne, 27år, hadde sex etter ekteskap som 26-åring, bare hatt sex med ein person. Har veldig lite sex, har hatt mye problemer i forholdet, så har han sagt at jeg ikke har erfaring og at han ikke kjenner noe😖 har selv aldri fått orgasme heller og vett ikke hvordan det føles. Anonymkode: 6431b...264 Jeg synes ikke at spørsmålene dine er like viktig som svaret ditt. Dette høres ut som en vond situasjon! Det som er viktig i et forhold, også seksuelt, er at begge parter skal bygge hverandre opp, lære hverandre og lære av hverandre. I ditt forhold skjer det motsatte. Du vet ikke hva du skal forvente, og istedenfor at dere utforsker hverandre seksuelt, og finner ut av hva du liker og hva han liker, så blir det sagt nedsettende ting. Selv om du hadde hatt aldri så mye erfaring ville det ha vært ødeleggende for deg og forholdet. Dette er ikke ok! Ditt forhold til din seksualitet er viktig, og noe du skal glede deg over. Noe som skal vokse i trygghet, ikke knuses. Jeg har tenåringer, og selv om de synes det er flaut, så snakker jeg om sex med dem. Om hvor viktig det er å ha respekt for egen kropp og egne grenser, fordi seksualiteten er noe de skal glede seg over, et helt liv. At de ikke skal tenke på det som noe skammelig, men noe bra og godt, og at dersom noen gjør noe med dem som de ikke liker, så må de verne om sin seksualitet. Ikke la noen tråkke på den. Din mann tråkker på din seksualitet! Det kan hende at han ikke er helt fornøyd med hvordan dere har det, men da burde han gi forståelse og rettledning. Vise deg nytelse, for ham og for deg, lære deg, la deg blomstre. Å si det han sier er det stikk motsatte. Han tråkker på din seksualitet. Den han burde verne om, og la blomstre. Den du bør verne om. Dette er ikke ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #65 Del Skrevet 1. august 2018 Hvordan skulle du ønske det var ? Anonymkode: cfb61...ac4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå