Gjest Skjønner ikke... Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 Noen som har bestillt defra? Jeg klarer ikke skjønne hvor mye det faktisk koster å få tilsendt noe derifra :oops: I vilkårene står det følgende: Alle ordres under kr 700.- belastes med et gebyr på kr 100.-. I tillegg står det: Til privatpersoner sender vi varene i postoppkrav. Det tilkommer postens pris på kr 128.- inkl. mva. Betyr det at hvis jeg bestiller noen bryllupskameraer så vil det koste 228 kr i frakt? :o Har sendt dem en mail men ikke fått svar ennå. må jo høre med dere først - dere vet jo alt
ikka2011 Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 Noen som har bestillt defra? Jeg klarer ikke skjønne hvor mye det faktisk koster å få tilsendt noe derifra :oops: I vilkårene står det følgende: Alle ordres under kr 700.- belastes med et gebyr på kr 100.-. I tillegg står det: Til privatpersoner sender vi varene i postoppkrav. Det tilkommer postens pris på kr 128.- inkl. mva. Betyr det at hvis jeg bestiller noen bryllupskameraer så vil det koste 228 kr i frakt? :o Har sendt dem en mail men ikke fått svar ennå. må jo høre med dere først - dere vet jo alt Du må betale 228 kr i frakt...... Så viss du ikke skal ha mer en bryllups kamra.... ville jeg ha droppet dette!!! Kjøp rimelige kamra enn anna plass og ta av dekselet (pappen utpå) og mal desse lag dei til dine egne..... møkje billigare......
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Du må betale 228 kr i frakt...... Så viss du ikke skal ha mer en bryllups kamra.... ville jeg ha droppet dette!!! Kjøp rimelige kamra enn anna plass og ta av dekselet (pappen utpå) og mal desse lag dei til dine egne..... møkje billigare...... OI :-? Det var jaggu dyrt... Da får jeg prøve å finne et annet sted. takk for tips Klem
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor, men de har samme engangskamera i den Heart to Heart butikken på Glasmagasinet. Samme pris også. De har dem også på www.lisenett.no, der står det at port/ekspedisjonsgebyr er 79, men du må forhåndsbetale via faktura eller betale med kort.
TeddyToria Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 Eller du kan kjøpe et lass med billige kameraer på eBay...selv om det kommer en liten sum for toll i tillegg, kan du spare mange penger om du skal ha flere kameraer! www.eBay.com
Olifant Skrevet 16. mars 2005 #8 Skrevet 16. mars 2005 Bare et lite tips... Har hørt at kvaliteten på engangskameraer varierer veldig og at disse bryllupskameraene ofte ikke er av de beste. Jeg kommer nok til å kjøpe Fuji eller Kodak, og så bytte ut pappen utenpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå