Gå til innhold

Utfordring: spare penger og slanke seg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke bruke mer penger for å slanke seg. Det beste og mest tilfredsstillende må jo å være å spare penger og slanke seg. 

Noen som har prøvd dette eller vil prøve? 

Mye billig og sunn mat! Man sparer penger på å droppe å kjøpe mat ute, og holde seg til dagligvarebutikken. Mat fra bunnen av er også billigere. Noen som vil dele sin erfaring med å spise sunt og billig? 

Anonymkode: a97d3...4e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser bevisst mindre mat for å bli lettere slik at jeg skal slippe å bruke mer penger enn nødvendig til mat. Jeg skal ned til min normalvekt.

Anonymkode: af11c...a63

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke motivet mitt å slanke meg. Men jeg prøver å spise ca sunt og så billig som mulig, men syns ikke de to tingene er uproblematisk. Jeg syns jeg gjør kompromisser hele tiden og må droppe veldig mye fersk mat pga pris. Jeg kjøper f.eks lite frukt og ferske grønnsaker nå om dagen fordi prisene er helt vanvittige på veldig mange ting akkurat nå. Kjøper mye vannmelon fordi det er superbillig mange steder og plukker en del bær selv nå, for å unngå å kjøpe f.eks epler som ligger opp mot 40 kr kg nå. Jeg bruker også en del frosne grønnsaker i billigmerker, (erter og brekkbønner er alltid lett å finne superbillig) hermetikk og bruker ellers mye tilbud på ulike grønnsaker i ulike butikker. Rent kjøtt og ren fisk er som regel også dyrt. Blitt mye tunfisk på boks, og makrell i tomat over lang tid nå, så håper jeg kan få fisket litt selv og fryst ned litt nå utover sensommeren. 

Anonymkode: 07492...f77

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe problem - jeg spiser nesten ingenting. 

Anonymkode: f7544...981

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem - jeg spiser nesten ingenting. 

Anonymkode: f7544...981

Hva er vitsen med det? Mat er jo digg. Trenger ikke være så dyrt heller. 

Anonymkode: a81cd...fb2

Skrevet

Bare kjøp till mindre mat det og spis mindre porsjoner. Problemet er løst! 

AnonymBruker
Skrevet

Man sparer mye på å slutte og kjøpe godteri.... 

Anonymkode: fe9af...361

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...