AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Hei. Jeg bestilte noe fra utlandet for ca 10 dager siden og for et par dager siden ble jeg oppringt av Post Nord. Jeg fikk dessverre ikke tatt den, men jeg ringte de opp igjen 10 min. senere. De tok den ikke og senere har jeg ikke hørt noe. Pleier vanligvis å få en sms med hentekode, men det har jeg ikke fått nå. Egentlig er det jeg bestillte såpass lite og lett at det hadde fått plass i postkassa. Grunnen til at jeg skriver dette, er at jeg har lest her inne et sted at noen har dårlig erfaring med Post Nord og at de har opplevd å ikke få pakkene sine i det hele tatt. Lurer også på om noen har en anelse om hvorfor Post Nord ringte meg? Har aldri opplevd det før? Anonymkode: 9f909...1f3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Postnord er som joker er sv matbutikkene. Kriminelt oguseriøst Anonymkode: e06db...ae7 4
SunnivaOslo Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Har bestilt mye med både Posten og PostNord og alle gangene det har vært noe tull så har det vært med PostNord. Har bestilt en bok nå for nesten 2 uker siden og den er enda ikke kommet (selvfølgelig sendt via postnord) har sendt dem mail, men ikke fått noe svar.
Husholdning1 Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Post Nord er stort sett helt greie. Men et par ganger har jeg ikle fått informasjonen om at pakken er kommet til utleveringssted, og måttet sjekke det selv på sporingen og ringt utleveringssted for å sjekke.
Husholdning1 Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Postnord er som joker er sv matbutikkene. Kriminelt oguseriøst Anonymkode: e06db...ae7 Hva er kriminelt og useriøst med Joker? Og forsåvidt PostNord?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 Eg bestillte nettopp tre pakkar som kjem med PostNord. Første pakken vart sendt riktig, medan di to andre kom til feil hentestad. Eg ringte, di kunne ikkje videresenda pakkane til rett stad og la ansvaret på nettbutikken. Eg stressa fryktelig med kundesupport og alt mogleg anna dritt, til slutt "måtte" eg betala 69x2kr for å få pakkane sendt til rett stad, har ikkje hørt noko endå. Eg orka ikkje sloss for å spara 138kr... tippe di tene ser rike på detta. Tenk om det er med vilje? Blir så provosert! Eg skal aldri handla frå ein nettbutikk som bruke PostNord lengre. Anonymkode: 153cd...008
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Har hatt mye tull med PostNord, pakker har blitt borte eller sendt i retur lenge før hentefristen har gått ut. Det verste var da jeg kom dagen etter jeg fikk hentemld og pakken allerede var sendt i retur. En annen pakke forsvant i løse lufta, ingen fant ut noe før den plutselig dukket opp etter en mnd. Anonymkode: 16999...b89
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 Jeg har aldri hatt noe tull med Postnord. Bestilte nå nylig en pakke på fredag fra Zalando. I dag er det tirsdag og den har allerede ankommet postkontoret. Anonymkode: d91e0...e9b
annebanane Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 (endret) Har fått masse gjennom post nord, og aldri moen problemer. Noen pakker ble satt litt skjult utenfor døren av huset, men det meste kommer til nærmeste post i butikk. Har postkoden komt litt sent selv om det viser at den er kommet frem, så har jeg stort sett funnet kode på sporingslink-siden. Endret 31. juli 2018 av Moonwalker
Oddy Skrevet 31. juli 2018 #10 Skrevet 31. juli 2018 kjøper ofte online og er som oftest igjennom post nord. Har aldri hatt problemer med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå