Gå til innhold

Skuffet, men gjerne ikke overrasket.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har flørtet litt ned en på nettet. Og jeg har nå spurt rett frem om hva han vil med meg. Meld er lest, men ikke svart på. En god stund siden sendt. Da er vel det svar nok eller? 

Anonymkode: 0c18e...b5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en god stund? Kan være han enda ikke vet hva han vil med deg.

Anonymkode: 8c0f6...a1a

Skrevet

Hvor lenge har denne flørten vart da? 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en god stund? Kan være han enda ikke vet hva han vil med deg.

I går kveld. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, TinyBean skrev:

Hvor lenge har denne flørten vart da? 

Noen måneder. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville du skrevet noe til han igjen visst han ikke svarer? Og evt hvor lenge vente. Eller bare ignorert? Tar litt på å gå sånn å vente. 

AnonymBruker
Skrevet

Gi det litt tid. Akkurat det spørmålet er det ikke alle som kan svare på med noen kjappe setninger, i farta. 

Anonymkode: 6f2aa...5aa

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du skrevet noe til han igjen visst han ikke svarer? Og evt hvor lenge vente. Eller bare ignorert? Tar litt på å gå sånn å vente. 

Er kjipt å gå sånn å vente. Hadde ventet i vertfall 2 - 3 dager. Og da hadde jeg ikke sagt noe om det du hadde spurt han om. Kanskje bare sendt et bilde av noe du gjør, eller fortelle noe.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere møttes da?

Anonymkode: b8d3a...a02

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har dere møttes da?

Anonymkode: b8d3a...a02

Ja, har møt han 3 ganger. 

Fortsatt ikke svar. Synes det er dårlig å ikke svare meg. 

Er han ute etter bare flørt/sex kan han vel si det. 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har møt han 3 ganger. 

Fortsatt ikke svar. Synes det er dårlig å ikke svare meg. 

Er han ute etter bare flørt/sex kan han vel si det. 

Blir litt oppgitt av hele denne "dating kulturen" som nå er. Er skikkelig dårlig å ikke svare, kanskje han mistet interessen og vips så har en ikke lenger respekt til å si noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes det er dårlig gjort. Ærlighet varer lengst, men er jo ikke dum. Skjønner jo at gan ikke er særlig interessert. Nå et døgn siden skrevet til han. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en skikkelig idiot. Ikke skriv mer til ham, glem ham, og hvis han tar kontakt igjen får du heller se hva som skjer.

Menn! 😤

Anonymkode: 316eb...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Dere har flørta på nettet i noen måneder, og bare møttes ca 3 ganger? Da vil jeg ikke akkurat tenke meg at denne gutten er interessert i noe mer enn en nett-flørt. 

Hvis han ikke svarer på så lang tid så ta til betraktning at han ikke har et ordentlig svar. Han har deg på sidelinjen som en trygghet

Anonymkode: 41ade...626

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd. 

Ja, burde gjerne bare ignorere han å ikke skrive mer til han. Selvom det frister å skrive hva jeg synes om han. Eller blir det bare dumt? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd. 

Ja, burde gjerne bare ignorere han å ikke skrive mer til han. Selvom det frister å skrive hva jeg synes om han. Eller blir det bare dumt? 

Hva skrev du i meldingen til han da? Rett ut «hva vil du med meg?»

JEG hadde nok ikke sendt flere meldinger og bare latt han være.. men sender han ikke noe snaps eller noe i det hele tatt nå? Hvordan var oppførselen hans før du sendte den mld? Var det alltid du som starten samtalene osv? 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev du i meldingen til han da? Rett ut «hva vil du med meg?»

JEG hadde nok ikke sendt flere meldinger og bare latt han være.. men sender han ikke noe snaps eller noe i det hele tatt nå? Hvordan var oppførselen hans før du sendte den mld? Var det alltid du som starten samtalene osv? 

Ja, spurte rett frem hva han ville med meg. Ville vite hvor jeg hadde han. 

Ofte han som startet samtale osv. 

Ikke en lyd siden spm. Nei, blir bare dumt å skrive mer. Har skjønt tegningen her, men skuffet. Hadde håpt han var mann nok til å gi meg et svar. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, spurte rett frem hva han ville med meg. Ville vite hvor jeg hadde han. 

Ofte han som startet samtale osv. 

Ikke en lyd siden spm. Nei, blir bare dumt å skrive mer. Har skjønt tegningen her, men skuffet. Hadde håpt han var mann nok til å gi meg et svar. 

Han høres ut som en typisk tindermann som har flere på gang og som kun ville en ting, fikk hetta av et slikt spørsmål så raskt, og har gått videre til neste beste.

Been there, done that. Bare vær glad du ble kvitt ham og let videre. Du vil jo uansett ikke ha noen som ikke har baller nok til å gi deg et svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ut som en typisk tindermann som har flere på gang og som kun ville en ting, fikk hetta av et slikt spørsmål så raskt, og har gått videre til neste beste.

Been there, done that. Bare vær glad du ble kvitt ham og let videre. Du vil jo uansett ikke ha noen som ikke har baller nok til å gi deg et svar.

Ja, tenker det samme. Så voksen så vi er blitt måtte det være mulig å gi et svar. 

Bruker ikke mer energi på det er planen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, må bare. Blir så provosert av at han ikke svarer og ikke kontaktet meg igjen. Vet jeg ikke burde, men er veldig fristende å si han et par sannhetsord. Men sånne menn preller det vel bare av på, eller? Hadde vært bedre at han faktisk skrev at han bare var ute etter sex enn å ignorere. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...