Gå til innhold

Samboeren min banka meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har snakket mye om det, og jeg vet at før min tid så slet han mye med sinnet sitt. Han er en veldig sterk mann og Jeg blir veldig redd for at det skal gjenta seg og egentlig redd for hvordan jeg selv reagerte da det endte med at jeg satt å trøstet han. Folk inkl. Barna lurer på hvordan jeg har fått alle blåmerkene, da spesielt det rundt halsen og to stk som er veldig store og hovene. Jeg har vært hos legen for å dokumentere skadene tilfelle det skal være noe senere, dette har jeg ikke sagt til han. Som sagt har han alltid vært verdens snilleste, nesten litt «tøffel», men han sa til meg i går at fra han var 20-23 satt han inne i fengsel pga vold så han har det jo tydeligvis i seg. Jeg tror han er veldig redd jeg skal gjøre noe med dette for han har begynt å følge ekstremt mye med på hva jeg gjør, han skal være med meg overalt og reagerer om jeg sitter for mye på telefonen osv. Akkurat nå heller jeg mest for å dra, men litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det mtp barna og hans reaksjon. 

Ts

Anonymkode: 9c41d...f71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har snakket mye om det, og jeg vet at før min tid så slet han mye med sinnet sitt. Han er en veldig sterk mann og Jeg blir veldig redd for at det skal gjenta seg og egentlig redd for hvordan jeg selv reagerte da det endte med at jeg satt å trøstet han. Folk inkl. Barna lurer på hvordan jeg har fått alle blåmerkene, da spesielt det rundt halsen og to stk som er veldig store og hovene. Jeg har vært hos legen for å dokumentere skadene tilfelle det skal være noe senere, dette har jeg ikke sagt til han. Som sagt har han alltid vært verdens snilleste, nesten litt «tøffel», men han sa til meg i går at fra han var 20-23 satt han inne i fengsel pga vold så han har det jo tydeligvis i seg. Jeg tror han er veldig redd jeg skal gjøre noe med dette for han har begynt å følge ekstremt mye med på hva jeg gjør, han skal være med meg overalt og reagerer om jeg sitter for mye på telefonen osv. Akkurat nå heller jeg mest for å dra, men litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det mtp barna og hans reaksjon. 

Ts

Der siste avsnittet der forteller meg at det kanskje er best å dra. Du kan nemlig ikke stole på han mer. Han burde fokusere mer på hva han kan gjøre med seg selv, enn hva du nå skal ta av valg. 

Du kan ringe et krisesenter for råd om hvordan det best gjøres hvis du velger å dra. Politiet kan også være på vent hvis du ønsker det.

3-4 år I fengsel for vold er GROV vold! 

Anonymkode: 76c3d...727

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får ikke ringt nå i ferien siden vi er sammen hele tiden, eneste jeg har er morgenene når jeg våkner før han, men som regel står vi opp samtidig også og da tør jeg ikke ringe for jeg er redd han skal høre meg. Var aldri redd for han før, og tror egentlig ikke han gjør det igjen, men i tillegg til denne hendelsen så vet jeg jo nå også det han har holdt skjult for meg. Og vi møttes 3 mnd etter han slapp ut. Føler han er en helt annen enn jeg trodde. Han er veldig flink med barna.

Ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke være redd i et forhold. Dra. 

Er man en voldelig person så vet man at man ikke skal drikke, man skal gå i terapi og man må være ærlig om sine problemer til partner. Han har feilet på alle, dødfødt prosjekt, gå og lev ditt eget liv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også du burde dra etter disse nye opplysningene. Så grusomt det må være for deg hele situasjonen. Hvis det er naturlig å ta barna med på besøk et sted uten han, kan du jo kanskje få ringt derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/30/2018 at 3:30 PM, AnonymBruker said:

Huff når jeg leser dette inlegget og HI så beviser det hvor jævlige menn er. :( Er nok best å holde seg unna de.

Akkurat som mine erfaringer med kvinner. Kvinner er helt jævlige, og ødelegger mennene de er sammen med. Er bare for menn å holde seg unna kvinner. 

Spoiler

Kødda bare, men kanskje du ser hvor teit uttalelse det var? Generalisering er noe dritt!

Anonymkode: 005f4...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 30.7.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Huff når jeg leser dette inlegget og HI så beviser det hvor jævlige menn er. :( Er nok best å holde seg unna de.

Anonymkode: e059d...059

Fylla har virkelig skylda. Stem ja for rekreasjonell cannabis! 

Anonymkode: 51570...202

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/30/2018 at 3:30 PM, AnonymBruker said:

Anonymkode: e059d...059

https://dinutvei.no/om-vold/341-hvor-mange-utsettes-for-vold-og-overgrep
Like mange menn (16,3 %) som kvinner (14,4 %) rapporterte mindre alvorlig partnervold noen gang i livet (blitt kløpet, klort, lugget eller slått med flat hånd), mens når det gjaldt alvorlig vold fra partner (blitt sparket, tatt kvelertak på, banket opp) var det flest kvinner som hadde blitt utsatt for det. Henholdsvis 8,2 prosent kvinner og 1,9 prosent menn. 

https://www.nrk.no/norge/18.000-menn-bankes-av-konen-arlig-1.11748942 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå heller jeg mest for å dra, men litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det mtp barna og hans reaksjon. 

Ts

Kontakt krisesenter. Ta med deg barna dit når han er ute/på jobb. Denne fyren er farlig! De (konebankere) lover alle bot og bedring, men likevel må man gå på eggeskall rundt dem for at de ikke skal klikke. Så klikker det plutselig for dem likevel fordi naboen har parkert feil eller noe helt annet og urelatert. Da er det igjen kone og barn som får svi. Kom deg ut av dette forholdet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...