Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her helt rådvill, på lørdag (var en del fyll i bilde) så var samboeren min veldig hissig, vi skulle gå å legge oss og jeg lurte på om han kom inn. Da klikket det for han og han slo meg gjentatte ganger i magen, armer og tok kvelertak på meg til jeg besvimte, han tok meg når jeg mistet bevisstheten og begynte å gråte selv og var veldig lei for det. Jeg ble skremt, aldri sett den siden på de 8 årene vi har sammen, han har alltid vært verdens snilleste og er jo «seg selv» igjen nå. Skal også nevnes at vi har tre barn sammen. Han sier selv det bare svartnet for han og at det ikke skal skje igjen, men jeg sitter igjen og vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal reagere på det..noen som har opplevd lignende av en ellers helt oppegående og snill fyr etter så lang tid ?

Anonymkode: 9c41d...f71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld 

Anonymkode: c2d03...5a5

• Liker 32
Gjest Stella Rose
Skrevet

Du anmelder ham og kommer deg vekk, fra ham.

AnonymBruker
Skrevet

Enten kommer dere fram til at han skal legge fra seg drikkingen eller så er det best at du går, selv med barna, dersom han er voldelig på fylla. Men det høres ut som om dette var noe han aldri ville ha gjort så dere burde se på muligheten for at noen har hatt noe i drinken hans

Anonymkode: 92b9e...490

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

vanskelig å si hva som var utløsende. Har han drukket mye de siste ukene? det kan være et utslag av for mye alkehol over lengre tid. Dersom det er det bør han gå med på å kraftig redusere alkohol bruken. Du kan f.eks stille krav om ingen alkohol de neste to månedene. Dersom han ikke går med på det, stikk.

Anonymkode: db619...ee4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du lar det bli en neste gang kan han drepe deg. Kom deg til krisemottak. 

Anonymkode: 1084c...bba

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde faktisk med engang! Jeg havnet på glattcelle, jeg mistenker det var noe i drikken min...

Anonymkode: 74275...4ef

• Liker 2
Skrevet

Slike saker er vanskelige, begge var sikkert fulle, ting blir sagt, hørt og reaksjoner skjer ut i fra sinn som ikke lenger tenker riktig og han mener sikkert at du har gjort noe som han ikke likte etc. Men han skal jo ikke gjøre slik uansett hva som er fakta, han tråkka LANGT over!!

Gjør det du mener er riktig, det er du som kjenner ham og føler hva som er sant eller ei. Men å gå så langt skal aldri skje uansett hvor full en er. Han må i alle fall love deg å aldri bli så full igjen, aller helst love deg å aldri drikke mer så lenge alkohol er så giftig for hans sinn! Det handler om ansvar for både andre og seg selv, å drikke vil være en risiko for alle i hans nærvær, er det riktig?

Noen mener en anmeldelse er riktig. Da vil han få det på rullebladet og få en fet bot. Dette følger han livet ut noe du må tenke på hvis dere fortsetter forholdet og det hele forblir en engangs hendelse. Da kan en ikke endre på slike ting....

Ikke lett for det var veldig grovt det han gjorde, i følge deg og din side av saken i alle fall. Du må kjenne på om du fortsatt har den tilliten til ham som trengs...... Vanskelig å stole 100% på en som har vist seg slik............?

Lykke til, stakkars deg!

• Liker 2
Skrevet

Der gikk han akkurat over streken. Kom deg vekk på sekundet. Sånne skal ikke ha dame!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det samme. Ikke 100% likt men situasjon var den samme. Han var stup full datt foran trappa og jeg prøvde å få han opp. Da klikket det for han og han løp ut. Jeg gikk etter for jeg var redd hva han skulle finne på der. Jeg sa til han om han kunne være med inn. Han kom mot meg og jeg trodde han hadde tatt til fornuft men det var ikke det. Han slo meg rett ned tok tak i håret mitt og slepte meg via håret gjennom Hagen. Så begynte han å lete etter ett brekkjern mens han skrek at han skulle drepe meg. (Jeg vet det var den han lette etter for det pleide å ligge der) 

Så låste han seg inn i en bil mens jeg skyndte meg inn og låste døren. 

Dagen etter husket han ingenting jeg tok han med til bilen hvor han hadde spydd og pissa. Ba han vaske det og forklarte han hva som hadde skjedd. Han ble helt fra seg og trodde aldri han kunne gjøre noe sånt! Jeg ga han to valg enten drar jeg nå og anmelder han. Eller så drar han til psykolog allerede på mandag. Han valgte psykologen og har vert en helt annen mann siden. Vi har nå barn sammen og han har aldri gjort noe tilnærmede i etterkant. Men det skal sies at har han vert ute på byen for han ikke lov å komme hjem. 

Anonymkode: 0d7ec...d6b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Var dere på byen?.....noe fanteri i drinken tenker jeg umiddelbart siden han aldri har vist slike tendenser 

Eller har dere en langvarig konflikt gående hvor han har vært frustrert lenge ?

Anonymkode: 5d5ec...c21

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det samme. Ikke 100% likt men situasjon var den samme. Han var stup full datt foran trappa og jeg prøvde å få han opp. Da klikket det for han og han løp ut. Jeg gikk etter for jeg var redd hva han skulle finne på der. Jeg sa til han om han kunne være med inn. Han kom mot meg og jeg trodde han hadde tatt til fornuft men det var ikke det. Han slo meg rett ned tok tak i håret mitt og slepte meg via håret gjennom Hagen. Så begynte han å lete etter ett brekkjern mens han skrek at han skulle drepe meg. (Jeg vet det var den han lette etter for det pleide å ligge der) 

Så låste han seg inn i en bil mens jeg skyndte meg inn og låste døren. 

Dagen etter husket han ingenting jeg tok han med til bilen hvor han hadde spydd og pissa. Ba han vaske det og forklarte han hva som hadde skjedd. Han ble helt fra seg og trodde aldri han kunne gjøre noe sånt! Jeg ga han to valg enten drar jeg nå og anmelder han. Eller så drar han til psykolog allerede på mandag. Han valgte psykologen og har vert en helt annen mann siden. Vi har nå barn sammen og han har aldri gjort noe tilnærmede i etterkant. Men det skal sies at har han vert ute på byen for han ikke lov å komme hjem. 

Anonymkode: 0d7ec...d6b

Huff når jeg leser dette inlegget og HI så beviser det hvor jævlige menn er. :( Er nok best å holde seg unna de.

Anonymkode: e059d...059

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg unna. Sånt søppel tar man ikke vare på. Uansett hva som blir sagt så er ALDRI vold greit! Jeg har gått på flekken på grunn aven mann som banka meg i fylla en gang. Han gråt å var så lei seg, men av erfaring (far som banket stemor flere ganger, de samme unskyldningene hver gang) så veit jeg at det er fare for gjentakelse. 

Anonymkode: d3b85...131

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Pluss, når dere har barn så er det hvertfall viktig å komme seg unna. Vold skal de slippe å vokse opp med, så om du ikke går for din egen del så gjør det for barnas! Det å vokse opp med voldelig far er noe jeg ikke unner min verste fiende! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Pluss, når dere har barn så er det hvertfall viktig å komme seg unna. Vold skal de slippe å vokse opp med, så om du ikke går for din egen del så gjør det for barnas! Det å vokse opp med voldelig far er noe jeg ikke unner min verste fiende! 

Man er ikke en voldelig far pga en engangshendelse noe mer enn man er en alkoholisert mor som ikke kan ha ansvar for sine barn fordi man drakk for mye og sovnet fra barna en gang.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man er ikke en voldelig far pga en engangshendelse noe mer enn man er en alkoholisert mor som ikke kan ha ansvar for sine barn fordi man drakk for mye og sovnet fra barna en gang.

Jo vist f** er man voldelig. Det å drikke så mye at man sovner fra barna sine tyder på at man har et problem jo. 

• Liker 12
Skrevet

Hjelper ikke hvor "snill og koselig" han måtte være ellers. Anmeld fyren og forsvinn. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men selv om hun går, så betyr ikke det at hun kan holde han unna barna. Han kommer helt sikkert til å få samvær, kanskje også delt foreldreretten. Så barna vil kanskje måtte være alene med faren annenhver uke. 

Anonymkode: 62247...fd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En engangshendelse der han ikke engang hadde noen grunn til å bli sint... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men selv om hun går, så betyr ikke det at hun kan holde han unna barna. Han kommer helt sikkert til å få samvær, kanskje også delt foreldreretten. Så barna vil kanskje måtte være alene med faren annenhver uke. 

Hvis man legger frem bevis på vold så skal det mye til at han får ungene 50/50. Så det er bare å anmelde, alt for å holde han unna barna. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...