Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboeren skal på tur til Paris for første gang om noen uker.
Kom veldig gjerne med tips til hvor vi bør bo, hva vi bør gjøre og spise hvis noen har god erfaring 😄

Vi er 24, reiser uten barn og skal være lørdag til onsdag :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere bor relativt sentralt, spiller det ingen rolle hvor i byen dere bor egentlig- cluet er å ha kort vei til en metrostasjon. Lær dere å bruke metroen med én gang- ellers kommer dere til å gå dere i hjel. Metroen er superenkel og går overalt, hele tiden. Jeg hadde veldig god nytte av en sånn reisehåndbok der det var metrokart og gode reisebeskrivelser til attraksjonene. Mulig det finnes noe liknende på nett?! 

Gå opp i Triumfbuen, vindusshoppe på Champs- Elysées, ta en tur til Montmartre og Sacre Coeur, samt Notre Dame er det jeg hadde prioritert. 

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Det blir alt for mye å skrive om i ett innlegg. Kan du ikke starte med helt spesifikke og konkrete spørsmål, og oppgi ca. budsjett og hva slags reiseopplevelser dere liker, så blir det lettere å faktisk skrive noe saklig og oversiktlig?

Skrevet (endret)

Jeg og mannen bestilte leilighet via air bnb, synes det var kjekt. Mye billigere enn hotell. Synes ikke alle strøk i paris er like trivlige, men har bodd på ''ett av de verste'' på pigalle, med masse narko og prostituerte i nærheten og det har gått helt fint det også :) Var en del år siden og sikkert ikke like ille der nå da ;)

Det er så utrolig mye fint i Paris. Jeg likte aller best akvariet, disneyland og katakombene.

Drømmer meg tilbake til Paris nå.... Metro som Meadow nevner er det lurt å sette seg inn i med en gang ja. Veldig lett når man først kan.

Crazy horse er å anbefale!!!

Endret av Sphynx
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stikk innom Shakespeare and Company.

Anonymkode: f87ed...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...