Selineds Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Hei, sliter sånn med at sokkene gnager når jeg har på meg sko.. Vet dere om man får kjøpt seamless søkker noe sted??
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Her f.eks prøv evt å google diabetikerstrømper, de kan trenge sømløse sokker som ikke gnager/lager press https://www.myfeet.no/stromper/diabetesstromper?gclid=EAIaIQobChMI8aezu-zG3AIVmOiaCh0i1woqEAAYASAAEgLVBvD_BwE Anonymkode: e674e...a46
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Nylonsokker. Det er det beste kjerringrådet mot gnaging og gnagsår. Fås i alle dagligvarebutikker. https://www.kjerringraadkroken.com/gnagsar/2/ Eller tåsokker. De gir deg den beste forhygienen og det skal godt gjøres å få gnagsår i de. Anbefales som det som gir best fothelse av terapeuter. Anonymkode: 015de...e83
Ullvott Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 (endret) Sportsbutikker har gjerne en del sømløse sokker. Det er ikke gitt at alle ser like pene ut (mye gilde farger), og de er i mange tilfeller laget av syntetiske materialer som raskt produserer en liflig duft av tåfis, men sømløse er de i alle fall. Endret 30. juli 2018 av Ullvott
Mis(s)Understood Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Sømløse sokker kjøper du hos Ametrine. Jeg har en far som trenger skker uten søm over tærne, og som ikke klemmer rundt leggene men likevel holder seg oppe. Jeg kjøper sokker til ham hos Ametrine. Etter at han skrøt så veldig av sokkene han hadde fått så måtte jeg nesten prøve dem selv, og siden har jeg ikke kjøpt andre sokker til meg selv heller De er skikkelig gode på føttene.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Vreng dem, det hjelper litt. Anonymkode: 263b5...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå