AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Del Skrevet 30. juli 2018 Hva bruker deres barn? Vi kjøpte nye joggesko og sandaler i slutten av mai fordi hun hadde vokst ut av de gamle. Sandalene har blitt brukt ute nå i sommer nesten daglig,nokså slitte allerede. Joggesko er jo veldig varmt inne... Bør jeg kjøpe enda et par sandaler og håpe de holder hele året,eller er det andre sko som er bedre? Bør jo være luftige og ikke for varme... Anonymkode: 0f1c4...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 30. juli 2018 #2 Del Skrevet 30. juli 2018 Og lette å ta av og på, ellers gidder de ikke bruke dem. Min gutt har brukt Vans siste året. Før har han brukt Birkenstock. Ser mange bruker Crocks, men det er så jævlig for føttene at det får han ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Del Skrevet 30. juli 2018 De aller fleste bruker nok de billige crocsene på europris. I følge min kiropraktor er det gode sko for bein da de har mye demping og dermed tåler godt å løpe i. Mye løping i min jobb, derfor crocs. Må si ryggplagene ikke har vært der siden. Om det er skoene eller tilfeldig vites ikke. Anonymkode: 16f25...8fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Del Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Og lette å ta av og på, ellers gidder de ikke bruke dem. Min gutt har brukt Vans siste året. Før har han brukt Birkenstock. Ser mange bruker Crocks, men det er så jævlig for føttene at det får han ikke. Hvordan er crocs jævlig for føttene? De har jo en utrolig god og dempende såle? Anonymkode: 5f016...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Del Skrevet 30. juli 2018 Hun kan bruke årets sandaler til de er helt utslitte, deretter er crocs el helt ok. Enkelt å ta på/av og luftig uansett sokker en går med. Anonymkode: d3209...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg ville aldri ha brukt crocs til mine barn. De er gode å gå i, men de kan være livsfarlige på glatte gulv og gulv generelt. Jeg som voksen har flere ganger holdt på å snuble i crocsene, jeg foretrekker derfor slippers. Anonymkode: 5d143...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Del Skrevet 30. juli 2018 Mine har hatt crocs, sandaler og joggesko. I 1 klasse så er det å få på seg skoene fort viktig, ellers så blir de sittende å "kløne", når de andre vennene går. Nå bruker han joggesko som også brukes som gymsko. Crocs i gymmen er ikke lov her. Anonymkode: 1f3d3...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 30. juli 2018 #8 Del Skrevet 30. juli 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan er crocs jævlig for føttene? De har jo en utrolig god og dempende såle? Anonymkode: 5f016...ed0 Ingen støtte. Foten sitter ikke godt i skoen og er på ingen måte anbefalt til barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Del Skrevet 30. juli 2018 Vi bruker lette joggesko med mye lufting! Skoene skal også brukes i gymmen, der er Crocs og slikt som ikke sitter godt på foten ikke lov. Anonymkode: d065e...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #10 Del Skrevet 30. juli 2018 Vi bruker lette joggesko med mye lufting! Skoene skal også brukes i gymmen, der er Crocs og slikt som ikke sitter godt på foten ikke lov. Anonymkode: d065e...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #11 Del Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker lette joggesko med mye lufting! Skoene skal også brukes i gymmen, der er Crocs og slikt som ikke sitter godt på foten ikke lov. Anonymkode: d065e...629 Hva slag merke sko har dere? Ts Anonymkode: 0f1c4...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #12 Del Skrevet 30. juli 2018 Morsomt at fotleger menner noe annet "Crocs shoes do provide protection, compared to going barefoot, or wearing flip-flops or sandals," says Donna M. Alfieri, DPM, associate professor at the N.Y. College of Podiatric Medicine. "They offer some arch support and cushion, the holes in the shoe allow air in and keep the feet from sweating, and the antimicrobial properties of Crocs could help prevent infections in kids' feet." Kids' crocs come in so many different styles and colors, kids everywhere are wearing the shoes that fit their feet and their personality. "In addition to the support and protection kids get from Crocs, the great thing is they want to wear them," says Hal Ornstein, DPM, chairman of the American Academy of Podiatric Practice Management." De ikke anbefaler å bruke de ute i lek eller på gym, men da kan ikke de bruker på gym uansett, så dere må nok ha gymsko i tillegg. Joggesko er ikke for varmt inne. Det er bare noen få land hvor du kan ikke gå inne på skolene uten sko. Etter de er ferdig på barneskolen går de inn med utesko og aldri tar dem av. Anonymkode: e993c...8f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #13 Del Skrevet 30. juli 2018 Sønnen min bruker tøfler fra superfit. Veldig fornøyd! Anonymkode: d41a2...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. juli 2018 #14 Del Skrevet 30. juli 2018 Våre bruker Crocs. Det er ikke det beste for foten, men det er lett å ta på og gjør at de faktisk bruker dem. Jeg ser at de som har joggesko eller annet med borrelås eller noe som krever at de setter seg ned for å ta dem på ofte bare går uten innesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #15 Del Skrevet 30. juli 2018 4 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Ingen støtte. Foten sitter ikke godt i skoen og er på ingen måte anbefalt til barn. Er det virkelig viktig å ha støtte til føttene for å gå innendørs når man er passert 6 år? Vitenskapelig dokumentasjon hadde vært fint her. Forstår for en 1-2 åring altså. Målet må jo være at støttemuskulaturen og senene i beina skal være støtte nok. Men jeg er ingen ekspert og gidder ikke å komme med påstander jeg ikke underbygge med vitenskapelig besvist dokumentasjon. Jeg lurer oppriktig på dette faktisk. Forstår at sko med størr behøves i ulendt terrenget feks, men ikke for å gå innendørs.... Anonymkode: cc6db...b54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #16 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg lurte også på det samme ifjor da vi hadde 1.klassing. Tenkte at sandaler ville være bra og luftig, men så kom det beskjed fra skolen til alle, at de ønsket at barna hadde hallsko/joggesko som innesko. De er mye i gymsalen og der er det ikke gunstig med sandaler etc. Hadde jeg vært deg TS så hadde jeg avventet nytt innkjøp og hørt med skolen etterhvert om de har noen føringer. Og veldig lurt med sko som er raske av og på. Her er det hallsko med borrelås som er tenkt fra høsten av. Anonymkode: 5d5a9...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 31. juli 2018 #17 Del Skrevet 31. juli 2018 Mine barn bruker sandaler med borrelås. De trenger jo ikke ankelstøtte inne, men jeg synes det er viktig at skoen faktisk sitter fast på foten. Med crocs og slippers må jo barna holde skoene fast på foten ved å bruke tærne, det er ikke heldig for føttene, ganglag og rygg. Merker det godt selv når jeg bruker sandaler med hælkappe vs slippers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå