AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Ofte dere glemmer igjen ting dere kjøper på byen? Prøvde å Google tilfeller, men da er det oftest å glemme igjen ting på byen-byen (kveldstid/helger). Jeg vet ikke om det er varmen som gjør meg sløv. Var bare 1 pose. Men vimset frem og tilbake rundt i byen, og plutselig vel hjemme begynte jeg å lure på hvor posen ble av. Ofte dere glemmer store som små ting? Det funker selvfølgelig fint å glemme en avis du har lest, men å glemme en avis du ikke fikk lest føles som 50 bortkasta kroner. Det funker selvfølgelig fint å glemme igjen halvspist pizza hvis du er mett, men å glemme hele pizzaen på buss-stoppet: not so muche. Anonymkode: a0cac...0a4
stan Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Det hender jeg glemmer sjokolade og lignende småtterier i butikken. Slike ting har det med å legge seg helt nærmest kanten, slik at jeg akkurat ikke ser dem når jeg pakker ned varene. Sist var det en Draumur. Veldig trist når jeg skal sette meg ned å kose meg, så er det bare et svært tomrom av ingenting der sjokoladen skulle vært. 11
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Aldri glemt noe nyinnkjøpt på vei hjem. Men jeg glemte en t-skjorte på et hotell for noen år siden, det husker jeg fortsatt godt. Reiste også på ferie uten barberhøvel en gang. Anonymkode: 8b791...c1a
FrodeF Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Aldri. Hvor vanskelig er det egentlig å få med seg det man har kjøpt? 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 En gang glemte jeg igjen pengboka i et prøverom. Fant ut av det etter sånn 5 minutt. Den lå fortsatt i prøverommet da jeg kom tilbake. Dette er over 5 år siden. Ellers pleier jeg sjeldent å glemme noe. Anonymkode: dc2f0...5c8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Aldri. Jeg har flere ganger vært paranoid og trodd jeg har glemt noe, men det har faktisk aldri skjedd. Anonymkode: 43c8c...354
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, stan skrev: Det hender jeg glemmer sjokolade og lignende småtterier i butikken. Slike ting har det med å legge seg helt nærmest kanten, slik at jeg akkurat ikke ser dem når jeg pakker ned varene. Sist var det en Draumur. Veldig trist når jeg skal sette meg ned å kose meg, så er det bare et svært tomrom av ingenting der sjokoladen skulle vært. Når jeg jobbet i kiwi hadde vi glemmebok der vi skrev opp når ting ble glemt igjen, hvis noen sa de hadde glemt xxx den dagen så fikk de det tilbake verdt å prøve? Anonymkode: 17ba6...936 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 Ja glemmer stadig vekk ting. Glemte igjen en svær pose jeg hadde handlet på et senter engang. Var leker og varer oppi den. Kom på det i bilen men da var jo selvsagt posen stjålet og borte vekk. Har glemt igjen pengebok på flyplassen, glemt å handle ting, glemt å ta det med osv... Glemmer i hytt og gevær her 😂
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 18 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja glemmer stadig vekk ting. Glemte igjen en svær pose jeg hadde handlet på et senter engang. Var leker og varer oppi den. Kom på det i bilen men da var jo selvsagt posen stjålet og borte vekk. Har glemt igjen pengebok på flyplassen, glemt å handle ting, glemt å ta det med osv... Glemmer i hytt og gevær her 😂 Hva skyldes det at dere glemmer ting? Fokus på masse annet samtidig? Og kan man si at noe er stjålet når man har glemt det igjen? Anonymkode: ba8d5...77c 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 30. juli 2018 #10 Skrevet 30. juli 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skyldes det at dere glemmer ting? Fokus på masse annet samtidig? Og kan man si at noe er stjålet når man har glemt det igjen? Anonymkode: ba8d5...77c Mye tanker sikkert , ja det var jo stjålet da jeg skulle hente den igjen . Noen hadde jo tatt lekene jeg hadde kjøpt til barna og all maten for ei uke.
Brimi Skrevet 30. juli 2018 #11 Skrevet 30. juli 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og kan man si at noe er stjålet når man har glemt det igjen? Anonymkode: ba8d5...77c Klart det. En pose med varer du ikke har kjøpt, tilhører ikke deg. Uavhengig om det står forlatt eller ei. Jeg glemmer ting hele tiden 1
Zoey Skrevet 30. juli 2018 #12 Skrevet 30. juli 2018 Jeg "pleier" alltid å sette igjen poser med store verdier når vi handler mye på senter. Typisk er julehandel, har en pose fra Lindex med litt klær til barna, stapper oppi en gave fra Bjørklund, hårstrikker fra Glitter og en gave fra bokhandelen... Og setter posen igjen ved disken til Jernia. Har klart noen sånne enorme blemmer, men har heldigvis alltid lokalisert dem igjen. Etter noen leteaksjoner tar nå mannen min fra meg alle poser og jeg har omtrent nedlagt forbud mot å bære annet enn barn og veska mi. De to tingene husker jeg alltid 😛 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #13 Skrevet 30. juli 2018 Noen dager er det helt utenkelig at jeg skal glemme noe som helst. Andre dager låser jeg meg ute, glemmer ting jeg har kjøpt og virkelig skumle ting som å glemme at platen står på..Jeg blir ekstremt distré når jeg er stresset, engstelig eller har sovet eller spist for lite. Anonymkode: e3748...7f4 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #14 Skrevet 30. juli 2018 Nope. Glemmer aldri noe når jeg handler. Jeg tar meg alltid tiden til å sjekke om jeg har fått med meg alt, uansett om det er handling eller andre ting. Men, jeg kan gå inn i et rom hjemme og glemme hvorfor jeg gikk inn dit eller hva jeg skulle der Anonymkode: a1156...f53 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #15 Skrevet 30. juli 2018 4 hours ago, stan said: Det hender jeg glemmer sjokolade og lignende småtterier i butikken. Slike ting har det med å legge seg helt nærmest kanten, slik at jeg akkurat ikke ser dem når jeg pakker ned varene. Sist var det en Draumur. Veldig trist når jeg skal sette meg ned å kose meg, så er det bare et svært tomrom av ingenting der sjokoladen skulle vært. Ja: men dette ga deg jo ingen reelle økonomiske tap? Jeg kan kjøpe et blad: ikke få lest det: og glemt det på bussen, f.eks.: da er det et reellt øk. tap. Jeg gråter litt slike tilfeller. Anonymkode: a0cac...0a4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #16 Skrevet 30. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja: men dette ga deg jo ingen reelle økonomiske tap? Jeg kan kjøpe et blad: ikke få lest det: og glemt det på bussen, f.eks.: da er det et reellt øk. tap. Jeg gråter litt slike tilfeller. Anonymkode: a0cac...0a4 Han har jo betalt for sjokoladen, men fikk den ikke med seg hjem! Anonymkode: a1156...f53 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #17 Skrevet 30. juli 2018 Hadde dårlig tid til å handle mat en gang, skulle også ta ut noen penger. La igjen alle varene på handlebåndet etter at jeg hadde betalt og fått pengene mine. Kom på det et par timer senere. Da sto de ferdig pakket ved kassen. De bare smilte da jeg kom. Anonymkode: 695b1...aa5 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #18 Skrevet 30. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde dårlig tid til å handle mat en gang, skulle også ta ut noen penger. La igjen alle varene på handlebåndet etter at jeg hadde betalt og fått pengene mine. Kom på det et par timer senere. Da sto de ferdig pakket ved kassen. De bare smilte da jeg kom. Anonymkode: 695b1...aa5 God og romtemperert kyllingfilet. Nam. Anonymkode: a0cac...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #19 Skrevet 30. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde dårlig tid til å handle mat en gang, skulle også ta ut noen penger. La igjen alle varene på handlebåndet etter at jeg hadde betalt og fått pengene mine. Kom på det et par timer senere. Da sto de ferdig pakket ved kassen. De bare smilte da jeg kom. Anonymkode: 695b1...aa5 😂😂😂Du vinner med denne😉 Anonymkode: ba8d5...77c 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #20 Skrevet 30. juli 2018 En gang hadde jeg tatt toget for å dra på bytur med sønnen min. Jeg hadde handlet mye klær til gutten min, hadde gjort noen skikkelig kupp fra en butikk som solgte ut alt til opp mot 90%! På toget på vei hjem la jeg den store fulle handleposen på hattehylla over setet. Men glemte å ta den med da jeg gikk av!!! Oppdaget det med en gang toget kjørte, og sprang etter toget. Ringte NSBs hittegodskontor for å spørre om det kunne be konduktøren ta posen til side. De kunne de ikke og ba meg ringe tilbake etter helgen når alt av gjenglemt gods var kommet inn. Fikk det aldri tilbake.. Anonymkode: 5d11a...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå