Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle man slutte å røyke eller snuse bare fordi man fjerner logoen på boksen og lar de ha en nøytral farge?

Hvorfor ikke ta det til det ekstreme?

La pakken være knall rosa med glitter. Tøffe menn hadde tenkt seg om 2 ganger. Det hadde selvsagt ikke stoppet jenter, men vi stopper heller ikke der.

Så innfører vi nye ord på pakken, ord ingen vil ha noe med å gjøre. Boksen skal ha påskriften "jeg er en nazipedo" og lignende,

Finnes det ikke flere typer røyk og snus med ulike smaker? La de ha navn som pedo, nazist, barnemus, overgriper, overgrep, jeg er en moraknuller og lignende.

Mildere typer kan også ha litt mildere navn som fuck you og navn på kjønnsorganer. Få det til å bli så perverst og barnslig som mulig.

Hvem bryr seg om snusboksen er grønn og uten logo? Men tror du personen forran deg i kassa ville følt seg høy i hatten når han sier til kassadama, "En fuck you med stor pikk og jeg er en nazipedo ,3 barnemus og 2 overgrep". Jeg hadde til og problemer med å bare skrive dette.

Jeg tror ikke noen hadde kjøpt røyk eller snus i Norge etter et par måneder, om ikke dager med slike bokser.

Anonymkode: f368f...4d6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snuser, og jeg lo 😅 

Anonymkode: fa870...169

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å la folk få velge selv?

Anonymkode: 6a6d2...078

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La pakken være knall rosa med glitter. Tøffe menn hadde tenkt seg om 2 ganger

Anonymkode: f368f...4d6

Om du hadde vært en tøff mann så hadde du ikke brydd deg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke pakningene som bestemmer ? Det er tobakken, siagerttene og snusen. Faen hvor dum går det an å bli?

Uansett om den er rosa eller grønn så er det ikke DET som avhenger av om folk kjøper hvis de først er avhengig. Og de som røyker mye drar som regel til Sverige der pakningene ser helt vanlige ut.

Anonymkode: cd816...959

• Liker 1
Skrevet

Man bruker da sigarettetui 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man virkelig klarte å lage en boks som var skikkelig «avstøtende», så ville vel det bare føre til en oppblomstring av et marked for fancy/finere bokser som man kan flytte snusen/tobakken over i. 

Synes for øvrig de nye grønne boksene er finere enn de gamle. Samtidig synes jeg synd på alle som jobber i butikker som selger snus og tobakk....

Anonymkode: fabb4...68e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...