AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Har så dårlig samvittighet. Er gravid i første trimester og sover dårlig. Ifølge samboer hadde treåringen prøvd å vekke meg, skulle på do, drikke. Mens jeg hadde sagt med en sint stemne, kutt ut! Neo, nå holder det! Kan du gi deg?! Nei!! Stakkaren ble helt fortutlet og prøvde igjen å fortelle hva tab trengte. Samboer la han etter jenta hadde gjort det hun ville. Jeg var visst like monstermamma i morges rundt kl 6:30 og slengte ut noen sinte gloser. Sa selvfølgelig beklager, mamma var så trøtt hun ikke visste hva hun sa. Nå er jenta i barnehagen og jeg håper hun fremdeles tenker mammaen er rolig og snill. Burde jeg si noe mer når hun hentes, eller? Anonymkode: 4dfcf...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Litt skrivefeil her, beklager trøttheten. Anonymkode: 4dfcf...6b6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Du bør sette deg ned med henne og forklare at mamma snakket i søvne og ikke mente å være stygg med henne Anonymkode: 557df...f76 3
skruf Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Jeg dyttet jenta vår hardt i siden ei natt.....hun sov sammen med meg, og hun snorket. I halvsvima så trodde jeg der var pappaen hennes (han snorker noe så innmari) og jeg dyttet til henne ganske hardt sånn som jeg gjør med mannen når jeg blir nesten gæærn av snorkinga for å få han til å legge seg på siden Hun ble litt sjokkert, men forklarte godt at jeg trodde det var faren og at jeg dyttet fordy jeg trodde det var han som snorket, og at jeg såklart ikke mente det. Så, når du har snakket og forklart så tror jeg ungen takler helt fint at du var sur og gretten Ts. Unger er ikke dumme, de forstår mye så lenge man forklarer til de. Dessuten tror jeg barn godt kan lære seg at voksne er bare mennesker vi også, vi kan bli både sinte, gretne, glade og triste. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Been there, done that. Min erfaring er at toåringer setter pris på at voksne sier unnskyld og forklarer seg. Så går det bra. Anonymkode: f90b4...ecd 2
EvaLena Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Hva med å ikke si noe mer om det, så lenge hun ikke nevner det selv?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 2 timer siden, EvaLena skrev: Hva med å ikke si noe mer om det, så lenge hun ikke nevner det selv? Nei, nei og atter nei! Anonymkode: 7ddae...e5d
EvaLena Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, nei og atter nei! Anonymkode: 7ddae...e5d Hva er poenget med å gni det inn hos barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå