AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Har utrolig nok sett alle 10 sesongene av Columbo hele 3 ganger i løpet av 2018. Jeg elsker Columbo. Sitter heller å ser dvdt enn vanlig tv om kveldene. Liker de nyeste episodene best. Hadde skulle ønsket det fantes flere sesonger. Flere som liker Columbo så godt? Anonymkode: 62276...7a0
FrankDrebin Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har utrolig nok sett alle 10 sesongene av Columbo hele 3 ganger i løpet av 2018. Jeg elsker Columbo. Sitter heller å ser dvdt enn vanlig tv om kveldene. Liker de nyeste episodene best. Hadde skulle ønsket det fantes flere sesonger. Flere som liker Columbo så godt? Anonymkode: 62276...7a0 Artig sammentreff, har nettopp vært gjennom et Columbo-maraton selv. Herlig serie! 😄 De fleste favorittene hos meg er nok blant de fra 70-tallet, men det er mange gode blant de nye også, kan i farten ikke komme på en eneste episode som jeg absolutt ikke liker. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Liker alle episodene av Columbo jeg å. Skulle likt å sett den aller, aller siste som aldri ble ferdig innspilt. Tror et var noe med at peter falk ble syk. så den ble aldri helt ferdig. Herlig skuespiller. Anonymkode: 62276...7a0
FrankDrebin Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker alle episodene av Columbo jeg å. Skulle likt å sett den aller, aller siste som aldri ble ferdig innspilt. Tror et var noe med at peter falk ble syk. så den ble aldri helt ferdig. Herlig skuespiller. Anonymkode: 62276...7a0 Jøss, det visste jeg ikke, finner heller ikke noe om det på imdb. Men det hadde vært artig å se, ja, dog begynte han å bli litt i eldste laget til at det var troverdig at han fortsatt var i politiet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 På 30.7.2018 den 12.25, AnonymBruker skrev: Har utrolig nok sett alle 10 sesongene av Columbo hele 3 ganger i løpet av 2018. Jeg elsker Columbo. Sitter heller å ser dvdt enn vanlig tv om kveldene. Liker de nyeste episodene best. Hadde skulle ønsket det fantes flere sesonger. Flere som liker Columbo så godt? Anonymkode: 62276...7a0 Skuespilleren er død Anonymkode: 599fc...0e7
WilhelmineAmalie Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 Hvor ser dere alle sesongene? Elsker den serien😍
FrankDrebin Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, WilhelmineAmalie skrev: Hvor ser dere alle sesongene? Elsker den serien😍 På DVD, vet ikke om det er noen andre steder med mindre de blir sendt på TV innimellom. Ser at de har hele smæla på Platekompaniet.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 På dvd og så gikk det på nrk1 hver lørdag og søndag i vår og begynnelsen av sommeren. Var like spent hver helg for hvilken episode det var.Anonymkode: 62276...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå