AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Før var det helt legit at menn med god økonomi tok seg av alt til dama si og dem de datet. Det er fremdeles legit at damer går hjemme og får lomme penger dersom mannen er rik nok, uten at det blir noe rabalder. Damer tar det gjerne som en selvfølge også. MEN godtar den rike damen det samme? Det virker i følge det jeg hører og leser som om damer blir helt gal dersom de må betale mer i ett forhold eller må forsørge en kar. Det skal være likt, uansett hva han tjener. Er ikke dette grådighet? Anonymkode: c9a5e...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 I alle verdens samfunn til alle tider har menn tjent mer og hatt større formue enn kvinner. Da blir det noe søkt å hevde at det er kvinner som er det grådigste kjønnet. Anonymkode: 3291f...541 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Før var det helt legit at menn med god økonomi tok seg av alt til dama si og dem de datet. Det er fremdeles legit at damer går hjemme og får lomme penger dersom mannen er rik nok, uten at det blir noe rabalder. Damer tar det gjerne som en selvfølge også. MEN godtar den rike damen det samme? Det virker i følge det jeg hører og leser som om damer blir helt gal dersom de må betale mer i ett forhold eller må forsørge en kar. Det skal være likt, uansett hva han tjener. Er ikke dette grådighet? Anonymkode: c9a5e...cd0 Da dreier det seg om en eldre mann, som kjøper seg en ung og attraktiv kvinne. Eldre kvinner kan kjøpe seg en ung og attraktiv mann på tilsvarende måte, og det forekommer. Anonymkode: e66bf...844 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har alltid tjent bedre enn min mann, og betalt mest. Jeg har flere vennepar som også har det slik. I de parene der mannen tjener mest er det mannen som betaler mest. Synes det er det naturlige. At den som tjener mest betaler mest. Det skal jo ikke være slik i et etablert par at den ene sparer seg opp rikdom til seg selv, mens den andre må leve på sparebluss. Man er et par, en enhet, ikke venner som tilfeldigvis bor sammen. Anonymkode: 1fb26...327 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: I alle verdens samfunn til alle tider har menn tjent mer og hatt større formue enn kvinner. Da blir det noe søkt å hevde at det er kvinner som er det grådigste kjønnet. Anonymkode: 3291f...541 Men nå snakker vi når damer faktisk tjener mer eller mye mer. De få gangene disse damene får seg kar som har mindre blir det jo rama skrik. Oftest vil jo damen her også ha menn som tjener mer eller like mye. Noe menn ikke tenker på. Anonymkode: c9a5e...cd0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har en helt normal inntekt og har forsørget mannen min i flere år. Synes det er helt ok. Dersom han hadde hatt inntekt hadde jeg selvfølgelig forventet at han bidro økonomisk. Anonymkode: d2f8e...79d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Men nå snakker vi når damer faktisk tjener mer eller mye mer. De få gangene disse damene får seg kar som har mindre blir det jo rama skrik. Oftest vil jo damen her også ha menn som tjener mer eller like mye. Noe menn ikke tenker på. Anonymkode: c9a5e...cd0 Blir det ramaskrik (skrives i ett ord)? Det har ikke jeg sett. Anonymkode: 7f872...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 Jeg gidder ikke å forsørge en fyr, i et forhold. Og jeg forventer ikke å bli, forsørget. Jeg har vært i forhold med menn som har hatt svært god økonomi, og menn som har hatt svært dårlig økonomi. Hvor personligheten til disse mennene var det jeg falt for. Tidlige var jeg en jævla people pleaser, og forbanna dum snill. Jeg ga masse, og jeg forventet ikke noe tilbake. At det er jævla dumt, ja, selvsagt. Å kjøpe seg venner er ikke jævla kult, når du innser det sjæl. Jeg er ikke slik lengere, ikke stoler jeg på folk, ikke låner jeg bort penger eller kjøper ting for andre uten å ha mottat penger fra dem først. Er jeg blitt gjerrig? Nei! Jeg gidder ikke å være hu greie, dum/snille jenta lengere. Anonymkode: 951d3...a3c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en helt normal inntekt og har forsørget mannen min i flere år. Synes det er helt ok. Dersom han hadde hatt inntekt hadde jeg selvfølgelig forventet at han bidro økonomisk. Anonymkode: d2f8e...79d Merkelig å synes det er ok å forsørge et voksen menneske. Anonymkode: 99ffe...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå