Pinto2013 Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Er det noen her som har prøvd hårfjerning med laser (hjemme)? Vurderer å kjøpe en slik fra Elkjøp eller lignende, men det er jo litt dyrt om man ikke oppnår ønsket resultat. Jeg har mørke hår, og ganske lys hud, og har hørt at dette kan være positivt for resultatet. Noen som har prøvd, og syns det var verdt pengene? Og fungerer den like godt over alt? Ser for meg å bruke den på legger, armhuler og evt. bikinilinje.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har aldri vært flink nok til å bruke den jevnlig, men likevel har jeg opplevd saktere vekst og tynnere hår. Jeg synes det er kjedelig å ta bena fordi det tar for lang tid synes jeg (ekstremt utålmodig sjel), men under armene og bikinilinja tar jeg. Jeg opplever ikke at det blir så hårfritt at jeg ikke også supplerer med barbering/voksing, men som sagt er ikke jeg noe flink til å bruke den hver uke Anonymkode: ead05...43a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Jeg også vurderer en slik, de har jo 120 dagers fornøyd garanti, å de setter ikke det på en vare sånn helt uten videre, Hvilken tenker du på ? Denne vurderer jeg https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/harfjerning-for-kroppen/BRI95300/philips-lumea-prestige-ipl-harfjerning-med-lys-bri953 Anonymkode: d0b7c...d9d
Forundret.. Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Det er flere tråder om slike apparater her inne fra før. Mener å huske at de fleste synes de fungerer greit. Frister å prøve selv men jeg synes det er mye penger en må ut med.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 Den har hatt veldig god effekt på bikinilinje - er hårfri her nå. Under armer - litt redusert, trur hårvekst er for kraftig. Legger og armer - jeg har (hadde) noen få sorte hår som nå er borte, de lysere hårene er der fortsatt. Derfor veldig godt fornøyd da armene er akkurat slik jeg vil ha de, og beina lettere kan epileres. Anonymkode: eaa95...3cd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den har hatt veldig god effekt på bikinilinje - er hårfri her nå. Under armer - litt redusert, trur hårvekst er for kraftig. Legger og armer - jeg har (hadde) noen få sorte hår som nå er borte, de lysere hårene er der fortsatt. Derfor veldig godt fornøyd da armene er akkurat slik jeg vil ha de, og beina lettere kan epileres. Anonymkode: eaa95...3cd Hvilken sort har du ? Føler du den er verdt det ? Anonymkode: d0b7c...d9d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken sort har du ? Føler du den er verdt det ? Anonymkode: d0b7c...d9d Philips Lumea Prestige. Verdt det er jo alltid et relativt begrep, og avhenger også av hvor god råd man har. For meg var det penger jeg hadde råd til å "tape" om det ikke fungerte, noe det for mange ikke gjør. Anonymkode: eaa95...3cd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Philips Lumea Prestige. Verdt det er jo alltid et relativt begrep, og avhenger også av hvor god råd man har. For meg var det penger jeg hadde råd til å "tape" om det ikke fungerte, noe det for mange ikke gjør. Anonymkode: eaa95...3cd Har råd til å "tape" det jeg også, men ønsker ikke kaste bort pengene , men med 120 dagers fornøyd garanti er det jo litt fristende å prøve da Anonymkode: d0b7c...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå