Gå til innhold

Trenger hjelp til å komme i gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 24 år. Jeg gikk ned fra 86 kg - 60-62 kg når jeg var rundt 18-19 år. Er 167 kg. Beholdt vekta helt frem til nå. Jeg visste jeg hadde lagt på meg det siste halvåret, for har merket det på klærne osv, men har ikke komt meg til å kjøpe ny vekt før nå. I dag veide jeg meg og var 69 kg.

Jeg var veldig fornøyd med den vekta jeg hadde, og vil gjerne tilbake til rundt 60-62 kg. Problemet er at jeg ikke helt kommer i gang. Har prøvd litt, men kommer ut av det etter noen dager. Er medlem på vektklubb og jeg VET hva som skal til fordi jeg har gått ned i vekt tidligere. Problemet er bare at det er som en psykisk sperre og dårlige vaner. I tillegg er jeg i en stressede periode både med tanke på forholdet mitt og at jeg jobber overtid i hele sommer.

Jeg trenger tips for hvordan jeg kan tenke mentalt for å klare det. Hvordan tenke for å unngå usunne løsninger og småspising? Jeg trenger ikke tips til kosthold og trening, for jeg vet veldig godt hva som skal til. Har iallefall begynt nytt program på vektklubb i dag og skal forholde meg til 1650 kcal daglig, så håper det blir en grei motivasjon!

Anonymkode: 882ff...f22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så flink du er som både merket vektoppgangen og tar tak allerede nå:) Selv bruker jeg appen Lifesum og registrerer alt jeg spiser der. Jeg syns det er motiverende i seg selv. Er også med i gruppen «vi som skal ned i vekt før høsten» her på kg. Da registrerer man vekten sin hver fredag. Lykke til:)

Anonymkode: 6fa05...815

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det meget enkelt. Jeg kjøpte utelukkende mat jeg bare liker sånn passelig:-)- Da fristet det ikke å spise i tide og utide:-).

Funket fjell, gikk ned 30 kg.

Anonymkode: a7333...75b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd hypnose? Finner en del ulike på nettet som skal endre tankegangen din når det kommer til mat. Sett på når du skal legge deg, så kan du sove imens. Kan anbefale denne 

Da kan du sove mens du hører på og den vekker deg etter 8 timer. 

Anonymkode: a2e9e...aac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...