AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har en veninne med skikkelig bleket/nesten hvitt blondt hår, og jeg ser også flere mørke damer som prøver å være blondiner. Flere som synes det ser jævlig ut? Er gutt foresten so er ikke "sjalu". Men kunne aldri blitt sammen med ei slik jente. Og jeg er ikke rasist, men jeg synes jenter med veldig mørk hud bør ha sin naturlige hårfarge. Hva synes dere? Anonymkode: b66c8...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Det finnes faktisk mørkhudede mennesker med naturlig blå øyne og blondt hår; jeg synes disse menneskene er svært vakre. Man ser kjapt forskjell på om hårfargen er naturlig eller ei. Bleket, blondt hår på mørke kvinner KAN være pent om det er gjort skikkelig hos en frisør som kan sine saker, og om det veldikeholdes jevnlig og stelles godt, men som regel ser det ikke særlig pent ut. Men hvorfor vil du ikke være sammen med ei slik jente? Dama kan jo være riktig så hyggelig og verdens snilleste, selv om hun har drept håret sitt med blekemidler. Anonymkode: 5bc55...ceb 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Noe av det rareste er blonde farga afroer.... Anonymkode: 5a252...301 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har gylden hud og brune øyne, men håret er naturlig lys blondt. Jeg har til gode å høre noe annet enn komplimenter for denne kombinasjonen, så du er den første, HI. Anonymkode: c6b70...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gylden hud og brune øyne, men håret er naturlig lys blondt. Jeg har til gode å høre noe annet enn komplimenter for denne kombinasjonen, så du er den første, HI. Anonymkode: c6b70...3d5 Med gylden hud regner jeg med du er hvit? Min datter har også gylden, hvit, hud og blondt hår og brune øyne. Og det er fint! Det som derimot ikke er fint er svarte med et forsøk på blondt hår. Det ser helt jævlig ut, alle ser at det ikke er naturlig Anonymkode: 81850...840 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 De som er interessert kan lese litt om Solomonøyene. Menneskene som bor der har mørk hud, men 10% av befolkningen har også et gen for lys hud. Dette genet kommer ikke fra europeere; det er noe som har utviklet separat. Interessant lesning, og fascinerende å se på bilder av menneskene der. Anonymkode: 5bc55...ceb 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De som er interessert kan lese litt om Solomonøyene. Menneskene som bor der har mørk hud, men 10% av befolkningen har også et gen for lyst hår. Dette genet kommer ikke fra europeere; det er noe som har utviklet separat. Interessant lesning, og fascinerende å se på bilder av menneskene der. Anonymkode: 5bc55...ceb Tabbe. Har rettet opp feilen og uthevet det jeg egentlig mente å skrive. Anonymkode: 5bc55...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 De ser jo slik ut: Ikke noe pent syn. Anonymkode: b66c8...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #10 Skrevet 30. juli 2018 Slik som Beyonce? Slike holdninger er bare bullshit fordi man ikke er så vant til det. Selvfølgelig finnes det dog gode og dårlige blekejobber. Anonymkode: 10a28...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #11 Skrevet 30. juli 2018 Jeg syns det ser helt grusomt forferdelig ut Mørkhudede damer med blondt hår ser ut som klovner, syns jeg. Synes akkurat det samme om likbleike damer med svart hår. Håret må matche hudtonen, mener jeg Anonymkode: 156da...61c 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #12 Skrevet 30. juli 2018 Cultural appropriation er ikke noe man gjør et nummer av når det går den veien til tross for at blondiner er en minoritet, har de lyst har de lov. Anonymkode: 54de6...a54 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #13 Skrevet 30. juli 2018 Solomon island - Jeg synes de er flotte, men så har jeg ikke fremmedfrykt, og er heller ikke rasist. http://travelseelove.com/main/2013/03/15/you-should-know-the-solomon-islands/ Anonymkode: 10a28...fc4 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #14 Skrevet 30. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Solomon island - Jeg synes de er flotte, men så har jeg ikke fremmedfrykt, og er heller ikke rasist. http://travelseelove.com/main/2013/03/15/you-should-know-the-solomon-islands/ Anonymkode: 10a28...fc4 Så fordi man syns denne hårfargen er fæl, er man rasist? Herlighet Anonymkode: 156da...61c 6
Slowdive Skrevet 30. juli 2018 #15 Skrevet 30. juli 2018 Kan være fint på noen, men på andre kan det være stygt. Det gjelder vel for alle, uavhengig av hudfarge. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #16 Skrevet 30. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så fordi man syns denne hårfargen er fæl, er man rasist? Herlighet Anonymkode: 156da...61c Fordi man mener den kun passer på hvite mennesker fordi man inbiller seg at det er det naturlige og riktige ut fra sin egen ignoranse. Fremmedfrykt og uvitenhet går gjerne hånd i hånd. Det er sannelig mange mennesker der ute som er mindre pene, feilmøbelert i trynet, men det er sjeldent oppe til debatt. Anonymkode: 10a28...fc4 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #17 Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere? Jeg synes at damer generelt sett bør se ut akkurat som de vil selv og at nå bør det snart være slutt på denne forbanna tanken om at damer bare skal please menn. Drittlei utseendefokus, skalaer, snevre båser, fordommer og bodyshaming. Ha brunt hår, blått hår, grønn hud, stor rumpe, liten rumpe, hengemage, vaskebrett, afro, mohawk - vær deg selv, vær stolt, er du annerledes gjør det ingenting, ikke om du er gjennomsnittlig heller. Anonymkode: 66080...258 7
wintergirl Skrevet 30. juli 2018 #18 Skrevet 30. juli 2018 Jeg syns noen mørke jenter kler lyst hår. Jeg syns også noen lyse jenter kler svart hår.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #19 Skrevet 30. juli 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi man mener den kun passer på hvite mennesker fordi man inbiller seg at det er det naturlige og riktige ut fra sin egen ignoranse. Fremmedfrykt og uvitenhet går gjerne hånd i hånd. Det er sannelig mange mennesker der ute som er mindre pene, feilmøbelert i trynet, men det er sjeldent oppe til debatt. Anonymkode: 10a28...fc4 Det er slett ikke alle hvite mennesker som kler den heller Langt i fra. Anonymkode: 156da...61c
Gjest Peanut Skrevet 30. juli 2018 #20 Skrevet 30. juli 2018 Jeg gikk fra mørk blond til gyllenblond og vet at fargen kler meg. Man får seg vel en farge fordi man synes det er fint... men fargen bør jo stå til resten tenker jeg. Hudtonen har jo litt og si feks. Askeblond er ikke min farge overhodet, da ser jeg ut som et blekt troll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå