AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Jeg var borte fra henne for to dager siden, og siden da har hun fotfulgt meg overalt. Hun er som en valp som bare går rundt hele tiden. Og hun har blitt myyye mer kosete(trodde ikke det gikk an, men joda). Problemet er det at jeg starter på jobb om noen dager og hun blir værende 9 timer alene Hva skal jeg gjøre? Da jeg dro tidlig idag så hun på meg med «de» øynene, akkurat som jeg nettopp hadde sviktet henne skikkelig. Dette gjør så vondt, har aller mest lyst til å henge med henne hele dagen.. Skal også sies at jeg bor på mellom 30 og 40 kvmt, så er ikke bare bare og skaffe seg en katt til:/ Anonymkode: e5071...cc2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 (Jeg er vandt til hunder, og hun er skremmende lik en hund merker jeg. Derfor det gjør ekstra vondt, for jeg vet hvor avhengig de er av deg..) Anonymkode: e5071...cc2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, Tvist skrev: Hvor gammel er hun? 4 mnd Anonymkode: e5071...cc2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Du må jo trene på at katten skal være alene hjemme. Man kan ikke varen være med dem 24/7 og så forvente at de skal synes at det er helt kult å plutselig være alene en arbeidsdag. Jeg skal få kattunge snart, å selv om jeg studerer hjemme er det viktig at katten lærer seg at det går an å være alene. Anonymkode: ccef3...440
Vampen Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Jeg hadde nok vurdert en kattunge til. Katter må ikke nødvendigvis ha stor plass i kvm, om man passer på å skape litt utfordringer i det hjemmet de har. For eksempel plasser i høyden. Jeg hadde to kattunger på ca så stor plass for mange år siden, og det gikk helt fint. Om noe ble det enklere når jeg fikk nummer to, fordi det ble selskap og mindre kjedsomhet for nummer 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå