Gå til innhold

Hva er ditt perfekte bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker sånn generelt. 
Pynt, underholdning, festligheter, lokasjon, borgerlig/kirke, tema, diverse?  :) 

Ikke at jeg skal gifte meg, er bare nysgjerrig. 
Selv single har en ide om sitt perfekte bryllup. 
Hadde vært gøy å høre, kanskje man kan inspirere andre med sine ideer, eller plukke opp noe fint.  ^_^

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt bryllup, så ville jeg fokusert på natur. 
Måte vært en stavkirke, og ville hatt tema om vikingtid eller fantasy. Hadde hatt lyst til at vi ble lenket sammen slik vielse skjedde en gang (bryllupslenke) 😄 
Store deler av feiringen ville jeg hatt i bygden, med dans. 
Så ville jeg også at man kunne hatt en innendørs lokalisering med sci fi tema 😄 
R2D2 kunne vært et sted der inne og kanskje vært spåkone. Og alt han svarte med var *beep pip* ;) 

Andre gøye ting man kunne gjort, ville vært sånt som å ha laserskytting inni et mørk lokale (ja gamlinger, bort med den kjedelige stol leken jeg ser så alt for ofte) 😎
Neida, stol leken kan man også gjøre, er jo mange som liker den. 
Kan fikse et hopeslott og klovn for barna. 
Og for å toppe det hele, en fantastisk brudekake i sci fi tema, med en sjokoladedrage på toppen hvor jeg og bruddommen satt. 😎

Og så kunne man hatt morsom mat.
Folk kunne kledd seg ut om de ønsket eller kledd seg pent. 
Også måte det vært blomster over alt i kirken, og fake lysende blomster i sci fi lokalet. 😄 

Brudekjolen måte vært av hvite fjær.

Hovedsakelig ville det viktigste vært at alle hadde det fint den dagen. :) 

Ikke sikkert jeg ville hatt økonomi til noe slikt, men er greit å drømme 🤤

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare meg, min kommende ektemake og nærmeste familie samt forlovere. I for eksempel New Orleans. Middag og konsert på kvelden, så bare nyte byen i noen dager før hjemreise igjen. 

Anonymkode: fe35f...aab

• Liker 1
Skrevet (endret)

Drømmer! Her kommer det. Jeg er visuell av meg, så hold ut.

Norske delen og pakistanske delen går hånd i hånd her.

5bd63f2b75a2c44f2ee15cdf4f62dd28.jpgaabb601fa867e22552fd0f36eec9f882.jpg

ebba7a9d78c4db7cb5a93ce04d314a9a.jpg a0258331211b861cbc853a16ac881543.jpg

333a63a4c8e655fb4aefa98c6cc4dc19.jpg

7eda80f19d67f2230b1a043a019cda0a.jpg

e337a10b759d27c71fe997c24f9f2434.jpg

580ba610d6cd05b91e6a2d86f7f94c5d.jpg

mirror-dance-floor-dancing-on-stars-5b2f

27520-wedding-1430735214-805-640x480.jpg

2a1d7cac03b7a2ac4b9f430e48d9fe6e.jpg

6c40b8a0ac78bce01a1045cb9b7b268f.jpg

dsc1712-x3.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Drømmebryllup foregår på vinteren i kirken her. Lokalet er på en gammel herregård og lokalet er klassisk pent, høyt under taket og store fine prismelamper. Runde bord, servitører som fyller på så fort det er tomt. 3 retters middag med varm mat og alt av alkohol servert hele kvelden. Tema blir hvitt, sølv og lyseblått i typisk winter-wonderland tema. 3 etasjes kake med sjokolade inni, flere kaker i tillegg til krukker med smågodt. 

Salen ved siden av er til dans med egen dj, lys og samme farge tema. Servering av varme drikker med og uten alkohol utover kvelden. Nattmat i form av tapas. Et rolig rom i tillegg til ballsalen for de som ønsker roligere samtaler. Et sted å gå ut for frisk luft med lammeskinn å sitte på samt tepper. 

Ellers en fin atmosfære hvor absolutt alle er samlet! 

fairytale-wedding-inspiration.jpg

559667c99dabc2916c8706cd14eca78f.jpg

images.jpeg

Anonymkode: 1aed8...bfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Drømmebryllupet er å bli viet på rådhuset. Spise den saftigste biffen på en fin restaurant, og ta inn på en luksuriøst suite med boblebad. Deretter dra på 1-2 ukers bryllupsreise til et par steder, for eksempel vestlandet eller nord-norge, amsterdam og thailand.

Men neida, så fort han fridde gjorde han helomvending på ønskene sine og skal allikevel ha fest og all den dritten det medfører. Da er det jo selvfølgelig jeg som må stå for mesteparten av planleggingen, for dette kan selvfølgelig ikke kjæresten noe om var beskjeden. Dette blir antageligvis den kleineste festen jeg kommer til å oppleve, for jeg hater for mye oppmerksomhet, i tillegg til at jeg må invitere halve familien min som egentlig er døde i mine øyne (ellers er det sosialt selvmord fikk jeg høre at idioten jeg skal gifte meg med). I tillegg liker jeg kun svogeren min av alle i svigerfamilien. Konfirmasjonen min var ubehagelig nok som den var.

100 000 kr for en jævla slitsom dag... Jeg liker ideen om å gifte meg, men ikke alt styret jeg må gjennom for å bli det. Alt jeg bryr meg om er mannen min.

Anonymkode: 2c09c...eb2

• Liker 1
Skrevet

Vielse og fest i en bakgårdshage, borgerlig. Vår/sommer, uformell greie. Masse god tapas og drikke som man kan forsyne seg av som man vil. Mulighet for å trekke inn utover kvelden. Kanskje noen leker av noe slag. Lystig feiring, 40-50 gjester.

• Liker 2
Skrevet

Mitt perfekte bryllup var ikke stort og overdådig, men lite, enkelt og vakkert. 

Fordi det betydde så mye for foreldre og svigerforeldre ble bryllupet vårt det stikk motsatte. De betalte regningen, så da så :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...