neon_sun Skrevet 29. juli 2018 #1 Del Skrevet 29. juli 2018 Kjøpte tv på elkjøp forrige uke, ser nå at den er på tilbud og satt ned flere tusen. Elkjøp operer med prismatch på 50 dager dersom man finner varen billigere andre steder, men gjelder dette også elkjøp? Kan jeg få tilbakebetalt differansen eller gjelder det ikke når det er fra samme butikk? (jeg gidder ikke levere den inn for å kjøpe den igjen om det skulle foreslås :p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Del Skrevet 30. juli 2018 Hadde lett levert den inn og kjøpt den på ny, om jeg fikk flere tusen for det.. Anonymkode: 42d41...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Del Skrevet 30. juli 2018 11 timer siden, neon_sun skrev: Kjøpte tv på elkjøp forrige uke, ser nå at den er på tilbud og satt ned flere tusen. Elkjøp operer med prismatch på 50 dager dersom man finner varen billigere andre steder, men gjelder dette også elkjøp? Kan jeg få tilbakebetalt differansen eller gjelder det ikke når det er fra samme butikk? (jeg gidder ikke levere den inn for å kjøpe den igjen om det skulle foreslås :p) Elkjøp har uansett 30 dagers åpent kjøp på alle produkter, så hvis de ikke vil matche egen pris er det bare å heve kjøpet, og kjøpe produktet tilbake for redusert pris. (Jeg har benyttet meg av prismatch innenfor kjeden en gang, og det var ikke noe problem) Anonymkode: 59a37...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Del Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elkjøp har uansett 30 dagers åpent kjøp på alle produkter, så hvis de ikke vil matche egen pris er det bare å heve kjøpet, og kjøpe produktet tilbake for redusert pris. (Jeg har benyttet meg av prismatch innenfor kjeden en gang, og det var ikke noe problem) Anonymkode: 59a37...73b Ikke 30 men 50 dager åpent kjøp. Jeg har benyttet meg av dette nylig. Ville tatt kontakt med butikken og spurt. Men vær obs på at produktet må ha nøyaktig samme produktnummerkode for at prismatch skal gjelde. Anonymkode: 25fb9...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 30. juli 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juli 2018 Takk for svar, får pengene tilbake for mellomlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå