AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Jeg mener .. Egentlig ikke... Jeg bryr meg ikke om du har du vært på et godkjent sted i utlandet og dokumentert dette på Insta, eller på en tilstrekkelig sørlandshytte .. eller på turisthytte med Monsen... Selv kan jeg være marginalt innafor. Fire dager på en svææært idyllisk sørlandshytte og to turer til Lottenberg... det siste tror jeg ikke holder.... men ble nesten tatt i kontroll den ene gangen. men du verden så ettertrykkelig F***** og sånn. ... og jeg har båt....... som er innafor.. Stakkars aleneforsørgere som ikke har råd. ., Dersom du har drukket baklengs champagne i Dubai ... da kan du gjerne la vær å skrive.. Dersom du har hatt normaliserende ferieopplevelser som er lokal og gratis og fin.. fortell gjerne litt om det Anonymkode: e15bf...99e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Juni, juli og august er høysesong der jeg jobber, med mulighet til å tjene mer i løpet av de månedene enn hele resten av året til sammen. Så jeg prioriterer å jobbe så mye jeg klarer, og tar heller ferie i september. Billigere billetter, billigere overnatting, mindre kø til severdigheter o.l, og færre barnefamilier på hotellene. Anonymkode: c6756...a11 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Jeg er voksen og bryr meg ikke om sånt jeg. Vi har vært hjemme hele sommeren, vi har flyttet, og jeg er gravid. Men vi har tatt med sønnen vår på noen dagsturer til Tusenfryd, badeland og sånn. Anonymkode: e6e6d...1e9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Vasket ned hus, 3 rimelige dagsturer til Sverige, lekeland og badeland. Iløpet av 4 uker ferie. Anonymkode: 2eaa5...624
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har jobbet, jobbet og jobbet. Dro en uke til Danmark med ungene før sesongen startet, så det var en billig tur. Ellers har vi vært nesten daglig på den lokale stranden, og fartet rundt i nabolaget før jeg dro på jobb. Har ikke økonomi til å la vær å jobbe i sommer, så ferie får vi ta senere. Anonymkode: 859a4...691
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Jeg tok ferie et par uker fra hovedjobben for å jobbe i ekstrajobben. Vært hjemme og jobbet hele sommeren. Vi har badet en del ganger da, og vært på kino en gang. Anonymkode: d895a...744
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 Jepp!! Hadde en fin oppkjøring på senteret gjennom vinteren og våren og fikk i tillegg kvittet meg med underhudsfettet med jevnlige langøkter på sykkel i kombinasjon med pulverdiett...solarium fra to uke før påske og litt betakaroten var prikken over i-en....striping av hår ble gjort 12.juni. Det startet med en syk vennetur til Portugal hvor vi leide et dritdyrt strandhus og koste oss både dag og natt både i huset og på klubber hvor de slitne turistene ikke kommer inn. Var hjemme en uke etter det og besøkte mamma og pappa på hytta på Sørlandet hvor jeg fikk med meg en ok festival sammen med noen local rednecks (som er så dumme at de er kule) Deretter ble det Magaluf med venner hvor vi bidro til å sette byen på hodet. Ny tur innom pappa å hente penger og kose meg med strandliv i Oslo, før vi drar en tur til NY nå på onsdag... Har fått sykt mange likes på alt jeg har lagt ut av meg selv. Traff et menneske jeg likte også, men er bare 32 så jeg vil ikke binde meg ennå. Anonymkode: 95c08...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå