AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Hei, jeg lurer på om noen her vet om man må melde seg på, hvis man ønsker å delta på fadderukene på NTNU? Har noen venner som sier man skal, mens andre sier man ikke skal det. Kanskje forskjellig fra linje til linje? Og hvis man er med på fadderukene, må man delta på alt? Har sett på programmet, og det ser ut som det kan bli litt for mye å være med på absolutt alt for min del:) Anonymkode: a62f0...14c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Man må ikke være med på alt nei. Vet ikke hvordan det er på NTNU, men på HINN måtte vi ikke melde oss på. Der var vi delt inn i grupper etter navn og fordelt på fadderene automatisk. Hvis man måtte melde seg på så regner jeg med det står i programmet et sted. Les mailen/vedlegget nøye, evt. se om det er en gruppe på facebook. Anonymkode: e3567...6bc
Bondenisse Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Varierer fra studie til studie, og hvilken by man går i. NTNU er svært. Men påmelding blir fikset ved immatrikulering så ikke stress. Helt valgfritt hva man er med på, men anbefaler å være med på mest mulig Lykke til, du kommer til å få det gøy. Kan jeg spørre hva du skal studere?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 På Immikatuleringsdagen etter visningen blir man kjørt opp med busser til campuset sitt, og der skriver man seg opp med navn. I samme slengen blir man delt opp i faddergrupper. Du trenger ikke å være med på alt nei. Var mye i fjor jeg ikke gadd å være med på. Jeg går på NTNU i Trondheim (campus Dragvoll) Anonymkode: 6cd31...d10
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 På mitt studie må man melde seg opp til fadderuken. Og måtte betale for å bli med på kveldarrangementene. Hvordan skal ledelsen for Fadderuken vite at du eksisterer hvis ikke? Ledelsen av Fadderuken er jo vanligvis studenter selv som kun kjenner sine egne venner. Anonymkode: 9016f...842
Grønn te Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Varierer kanskje litt fra linjeforening til linjeforening. Fikk mail i dag av min med program osv, står ingen ting om å melde seg på, bare møte opp og hva vi trenger å ha med oss osv. Men nå er vi bare rett over 30 på hvert kull da, vet ikke hvordan det er med de store linjeforeningene. Vi blir delt inn i faddergrupper så får nok mer info da.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Men... går dere offentlig eller privat? Her så er Fadderuken noe frivillig. Ergo: du må påmelde. Ettermiddags- og kveldstidsarrangementer i regi av Fadderledelsen; dagtidsinfo-program i regi av skolen. Anonymkode: 9016f...842
Grønn te Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Men... går dere offentlig eller privat? Her så er Fadderuken noe frivillig. Ergo: du må påmelde. Ettermiddags- og kveldstidsarrangementer i regi av Fadderledelsen; dagtidsinfo-program i regi av skolen. Anonymkode: 9016f...842 NTNU er offentlig. Jeg fikk altså mail om at nye studenter var invitert, mulig en må melde seg på noen av aktivitetene men det sto ingen ting om det så tror ikke en må det. Samme som du sier at skolen har et intro-program på dagtid og fadderledelsen holder på kveldene og helgene.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 Merkelig at dere ikke blir invitert til noe kick-off eller Facebook-gruppe for info osv. Anonymkode: 9016f...842
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #10 Skrevet 30. juli 2018 Det vanlige er at dere blir lagt til på en facebook-side for kullet, og eventuelt en egen facebook-side for faddergruppen du ble tildelt (ikke alle som gjør dette!).Her får dere all info og det er selvfølgelig frivillig å delta. Anonymkode: 644ce...25a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 Kommer sikkert an på studiet, men jeg er fadder i år (NTNU) og her skjer ingenting før vi møtes etter immatrikulering. Da fikser vi fb grupper og gir info om aktiviteter og det som kan meldes på. Anonymkode: b117e...cfd
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 Det er vel 13 dager til Fadderuken starter: litt sent å ikke engang å FB-grupper? Anonymkode: 9016f...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå