Gå til innhold

Hund som klør seg og lukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ☺️ har en westie på 6 år, som holder på å klør seg heletiden, hun lukter å ganske mye. Har vært til dyrlegen flere ganger uten hjelp, har søkt litt rundt om på nettet uten at jeg har fått noe spesielt til råd.

Det ligner litt på eksem det hu har på kroppen, det er ikke overalt, men på noen plasser. Det lukter veldig rart av henne på huden å i ørene.

Fikk tabletter til dyrlegen, som skulle få hun til å slutte å klø, de funket i fjor, men når jeg skulle prøve de på hun igjen nå, så funket de ikke i det heletatt..

Har skiftet å prøvd forskjellige for uten hell. Nå spiser hun mat fra royal canin, for hennes rase.

Lurer på om det er noen som har hadd samme problem ? Som kanskje har noen råd.

Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg 🙏🏽

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd allergi for? 

Anonymkode: a6056...8ed

Skrevet

Ja, funket ikke det heller 

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg tar feil, men er ikke Westien veldig utsatt for eksem? Jeg tenker at oppdretter burde ha noe erfaring, eller i det minste tips om hva du kan forsøke. Har du snakket med han/henne? :)

Anonymkode: fd764...90e

• Liker 1
Skrevet

Det er sant at de er veldig utsatt for det. 

Har ikke tatt kontakt med henne enda, kan prøve å komtakte hun idag ☺️

• 4 uker senere...
Skrevet

Hør med dyrlegen om Cytopoint kan hjelpe. 

Min hund som jeg måtte la sovne inn i sommer av annen sykdom, fikk denne injeksjonen siste halve året hun levde. Ble fullstendig kløfri, etter å ha gått på medisiner og spesialmat siden hun var 2 år. Hun var allergisk mot midd og visse typer for. 

Anonymkode: 49548...ba7

Skrevet

Bytt for.

Anonymkode: a2250...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...