AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Jeg har nettopp valgt å begynne på lavkarbo for å gå ned 20-30 kg. Problemet er at jeg gjerne vil se resultater allerede i dag. I tillegg tenker jeg på mat konstant! Føler meg mye mer sulten enn når jeg ikke har bestemt meg for å slanke meg. Noen som har tips å råd for å «roe meg ned» psykisk? Blir jo helt stressa. Anonymkode: 99746...aa4
ActiveChip Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Det tar jo litt tid før du venner deg til disse forandringene i kostholdet ditt. Psyken og kroppen er vant til en mengde og type mat, antageligvis i laaaaang tid, og derfor må du bare bli vant til at du ikke spiser like mye mat og lik mat lenger. Har dessverre ingen tips til hvordan du kan "roe deg ned", men masse lykke til! Hold ut den første tiden, så blir det lettere snart.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 27 minutter siden, ActiveChip skrev: Det tar jo litt tid før du venner deg til disse forandringene i kostholdet ditt. Psyken og kroppen er vant til en mengde og type mat, antageligvis i laaaaang tid, og derfor må du bare bli vant til at du ikke spiser like mye mat og lik mat lenger. Har dessverre ingen tips til hvordan du kan "roe deg ned", men masse lykke til! Hold ut den første tiden, så blir det lettere snart. Tusen takk. Jeg får bare prøve å holde ut men er vanskelig. Blir nok lettere når alt dette har blitt en vane. Anonymkode: 99746...aa4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp valgt å begynne på lavkarbo for å gå ned 20-30 kg. Problemet er at jeg gjerne vil se resultater allerede i dag. I tillegg tenker jeg på mat konstant! Føler meg mye mer sulten enn når jeg ikke har bestemt meg for å slanke meg. Noen som har tips å råd for å «roe meg ned» psykisk? Blir jo helt stressa. Anonymkode: 99746...aa4 Dra kroppen i ketose en mnd og induser litt karbs etter det. Max 50 gram. Ingen sult overhodet da:-) Anonymkode: bf9ce...526
Betzy244 Skrevet 29. juli 2018 #6 Skrevet 29. juli 2018 (endret) . Endret 13. oktober 2018 av Betzy244
Yuumi Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 LK fungerer fjell, tar nok ikke lang tid før du ser forskjeller :0) Ta bilder hver uke for å se progresjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå