AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #81 Del Skrevet 29. juni 2012 Når Skipper'n skal ha seg mat, tut, tut. så tar han en boks spinat, tut, tut. så går han i stua og danser med frua, når Skipper'n skal ha seg mat, tut, tut. Anonym poster: d6999f779fb4449978965698b01dba30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #82 Del Skrevet 29. juni 2012 Har en "klappelek" med nokså absurd tekst her: Husker du den gang da de døde sto og sang og de fingerløse spilte på klaver, ver, ver og en halvdød mann satt på bussen og sang vil du være med i graven når jeg dør, dør, dør Nei, det kan jeg ei jeg heter Nikolai og var enogtyve år da jeg ble født, født, født Og min mor er soldat Min far er undulat og begge ble født utav en automat Går på melodien Polly Wolly Doodle Denne husker jeg! Men litt annerledes: "Har du hørt den gang da de døde satt og sang og de rumpeløse spilte på gita..a..ar og en halvdød mann satt på trikken og sang "vil du være med i graven når jeg dør en gang?" "Nei, det vil jeg ei, for jeg heter Nikolai, jeg var fem og tyve år da jeg ble født, tror jeg Og min mor er undulat og min far er tin-soldat og begge to ble født utav en cola-automat" Anonym poster: 0d0fc185a84c50aeb9ab44cd882bcca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anita Skrevet 6. oktober 2012 #83 Del Skrevet 6. oktober 2012 Denne er litt fin: Snuse her og snuse der, nå vil jeg ha litt og spise. Hei små mus kom her kom her, hør på petter pinsvin spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 6. oktober 2012 #84 Del Skrevet 6. oktober 2012 Denne er litt fin: Snuse her og snuse der, nå vil jeg ha litt og spise. Hei små mus kom her kom her, hør på petter pinsvin spise. Liten rettelse "hør på Petter Pinnsvins vise" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #85 Del Skrevet 7. oktober 2012 Mange varianter av en sang her, her er min variant: Husker du den gang da de hodeløse sang og de fingerløse spilte på klaver? Og en eldre mann satt på trikken og sang vil du bli med i graven når jeg dør? Nei, det kan jeg ei for jeg heter Nikolai og var femogtyve år når jeg ble født og min mor var undulat og min far var akrobat og begge to ble født i en automat. Og vi lo- og vi le- så de blinde måtte komme for å se Og vi le - og vi lo - så de rumpeløse måtte gå på do ---- Deilig er den himmel blå Knoll og Tott skal ut og gå Tre små nisser står og tisser på vår gamle statsminister Kåre Dasslokk heter han og han er en skalla mann! --- Glade jul, hellige jul, engler danser på gummihjul nedover veien og over ei bru der sitter Tarzan og melker ei ku Kua hu feis så det dundra Tarzan ble veldig forundra. Anonym poster: b4c902879132c08041aaf68fdab4aa86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 7. oktober 2012 #86 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Koslig tråd! "En meter lang makaroni. Makaroni meter lang. To meter lang makaroni, makaroni meter lang..." Vet denne har blitt nevnt før, men slik husker jeg den: "Anne Liane, Anne my si(?) my darling. Anne, I love you darling. Anne, my si my darling. Clap for you, Clap for me. Oh ah, a cha cha cha. Anne Liane. Si, si. Bom bom." Endret 7. oktober 2012 av Chloe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2012 #87 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har en "klappelek" med nokså absurd tekst her: Husker du den gang da de døde sto og sang og de fingerløse spilte på klaver, ver, ver og en halvdød mann satt på bussen og sang vil du være med i graven når jeg dør, dør, dør Nei, det kan jeg ei jeg heter Nikolai og var enogtyve år da jeg ble født, født, født Og min mor er soldat Min far er undulat og begge ble født utav en automat Går på melodien Polly Wolly Doodle Slik sang vi den: Jeg dro på kirkegård en gang, da de døde stod og sang, og de fingerløse spilte på da VE VE VE og på trikken stod og sang, en halvdød mann vil du være med i graven når jeg dør dør dør nei det kan jeg ikke, for jeg heter Nikolai og var fem og tusen år da jeg ble født født født og min mor er så lat og min far er tinnsoldat og de begge de ble født ¨på auto mat-mat-mat En bil er en båt uten jul, og to jul det har også en sykkel, jeg gleder meg veldig til jul, for da får jeg så mye rart. Nå tror du vel visa er slutt, og det er den! Dette var den morsomste sangen jeg visste da jeg var lita Denne sang vi også, men slik: En bil er en båt uten hjul men hjul har jo også en sykkel nå gleder jeg meg til jul for da får jeg så mye rart. Nå tror du sagen er slutt, men det er den heldigvis ikkke for det er en evighetssang, som kan synges gang på gang Eeeeeen bil er en båt uten hjul.. (osv. til man går lei). Glade jul, hellige jul enlger drar på sykkeltur bortover stien og over ei bru der sitt han Sondre (samme hvilket navn man bruker) og melker ei ku Husker ikke resten av sangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muttra Skrevet 7. oktober 2012 #88 Del Skrevet 7. oktober 2012 tippehøne satt på gjerdet (denne er fra mammas reportuar) tippehøne falt ned ingen doktor kunne hjelpe tippehøne var død lille *navn* i nymala hus (fra pappas reportuar) ho/han selger pølse og ho/han selger brus har du penger så kom og kjøp har du ingen så stjel og løp anne liane anne mersi my darling....osv var slik jeg lærte den fra søskenbarn landet rundt har jeg glade jul helleige jul heng i å p*l hvarfor er det fyra føtter i morsan og farsans seng når farsan er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #89 Del Skrevet 8. oktober 2012 haha morsom tråd, kommer på mange gærne minner nå. klappelek: en meter lang makaroni makaroni en meter lang en meter lang makaroni makaroni en meter lang å-å-å ein zwei drei hottentotten hottentotten ein zwei drei ein zwei drei hottentotten hottentotten ein zwei drei å-å-å to meter lang makaroni ... osv osv pit pot nøtt skulle ut og gå men han hadde ikke bukse på da tok mamma et pølseskinn og sydde bukse til gutten sin lille peppernøtt skulle ut og gå men så hadde han ikke bukse på da tok mamma et rutete skjørt og sydde bukse til lille peppernøtt å marja kompanja kvantasuljan te barti a å kvanta suljan ta å suljan te barti a å bio bio bæio å barka menta bissevov åååå marja kompanja kvanta suljan te barti a å kvanta suljan ta å suljan te barti a ku rumpa esa hadde vondt i nesa hu gikk til doktorn for å få litt popcorn men da hu kom hjem var nesa borte den dumme doktorn som ga hun popcorn syng en sang eller trekk ut en tann eller si hva kjæresten din heter ... eller bli med i ringen Anonym poster: 9dcf94af8f6d19f8e364208f0055a8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragg Skrevet 11. oktober 2012 #90 Del Skrevet 11. oktober 2012 Mandag, tirsdag, klapp, klapp, klapp. Onsdag, torsdag, tramp, tramp, tramp. Fredag, lørdag, pling, pling, pling. Og søndag gjør vi ingen ting. Selv synes jeg "Byssan lull" er en merkelig sang, har aldri skjønt den sangen... "Ei tulle med øyne blå"synes jeg har alt for trist melodi til å være barnesang, og passer ikke med trist melodi til den teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emilie Skrevet 29. april 2013 #91 Del Skrevet 29. april 2013 Da jeg var liten gikk jeg hele tiden å sang på denne; jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat lurer på om det skal være noe her Ja de jeg bor hos så var det noe mer, så kommer Cola og is Jeg kunne nemli moe av tegnspråket i den sangen.. Noen som husker resta? jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat fordi jeg bor hos ja, de jeg bor hos de er så gjerrige, så de gir meg sild hver eneste dag men jeg vil heller ja mye heller ha coca cola og is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2013 #92 Del Skrevet 29. april 2013 Denne er fin ( australsk ) Ta barnets håndflate og kjør sirkler: "Round and round the garden walks a teddybear one step - klyp forsiktig arm two step- klyp forsiktig arm tikkely under there! kjiler barnet under arm åååå som de ler av den der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 29. april 2013 #93 Del Skrevet 29. april 2013 Ekk mekk mel i sekk du er vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa88 Skrevet 29. april 2013 #94 Del Skrevet 29. april 2013 Husker noe av teksten til en grov nøtteliten sang: Nøtteliten satt i toppen av et tre, han var dritafull og kom seg ikke ned. Han har drikki fire øl og en kasse med export, han har pult frøken skjære ... Åsså husker jeg ikke mer:p men husker vi lo så vi grein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå