Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #21 Del Skrevet 12. mars 2005 Nå har vi vaska gølvet og vi har børi ved Og vi har hengt opp Hege i toppen av et tre..... Nå heng a der og dingler og får seg ikke ned For mellom hu og bakken er det tusen meter ned Napoleon med sin hær over alpene dro Og Hege datt i vasken og Gry datt i do Og Hera datt i renna og slo ut alle tenna mens Varja stod på taket og dansa rock`n`roll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 12. mars 2005 #22 Del Skrevet 12. mars 2005 Mange fine her....Men er det noen som husker/kan: Du skal få min gamle sykkel når jeg dør.....osv.....? Eller noe sånt? Husker den ikke, uansett hvor mye jeg prøver...å. Den går slik: Du skal få min gamle sykkel når jeg dør du skal få min gamle sykkel når jeg dør for de siste hundre meter skal jeg vandre med St. Peter du skal få min gamle sykkel når jeg dør. Men den versjonen vi vanligvis sang var litt grovere: Du skal få min gamle Volvo når jeg dør (hvis jeg dør) Du skal få min gamle Volvo når jeg dør (hvis jeg dør) for oppe i Guds hule er det strengt forbudt å p*le du skal få min gamle Volvo når jeg dør (hvis jeg dør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #23 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har lært : jippiai-ai ta meg om du kan, Hansemann Morsom tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. mars 2005 #24 Del Skrevet 13. mars 2005 Iri knappoli rikka makka dokka vetta Iri knappoli rikka makka don. Fon fon fon. Så setter makka dokka vetta. Iri knappoli rikka makka don. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 16. mars 2005 #25 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvem banker sa Per Anker Det er min kone sa Per Lone Hva vil hun sa Per Lund Kjøpe løk Sa Per Høk Å, hvor mange sa Per Lange En, to, tre, fire sa Per Lire Ikke fler sa Per Ler Det er nok sa Per Kokk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 16. mars 2005 #26 Del Skrevet 16. mars 2005 Skjære sag en hel dag. 4 shilling skal sagmannen ha. Et stor stykke brød, en stor kanne øl. Og så går saga lett i tre, lett i tre, lett i tre, lett i tre..... Ta tak i barnas armer og lage "sagebevegelser" taktfast til regla, og fortere og fortere mot slutten og denne: Akka bakka bonka rakka etla meltla sjon dong fillifong... hva mer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. mars 2005 #27 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvem banker sa Per Anker Det er min kone sa Per Lone Hva vil hun sa Per Lund Kjøpe løk Sa Per Høk Å, hvor mange sa Per Lange En, to, tre, fire sa Per Lire Ikke fler sa Per Ler Det er nok sa Per Kokk Tror jeg hørte den sånn ..... da jeg var lita: Hvem banker sa Herr Anker Det er min kone sa Herr Lone Hva vil hun sa Herr Lund Kjøpe løk Sa Herr Høk Å, hvor mange sa Herr Lange En, to, tre, fire sa Fru Lire Ikke fler sa Herr Ler Det er nok sa Herr Kokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. mars 2005 #28 Del Skrevet 16. mars 2005 Bestemoren min hadde meg på fanget, tok tak i beina mine og sa denne reglen med bevegelse: Gå i skogen, gå i skogen, (Gå bevegelse) Hugge ved, hugge ved, (hel mot ankel) Fryse på beina, fryse på beina, (Beina gnis mot hverandre) Springe hjem, springe hjem. (Løpe bevegelse) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 16. mars 2005 #29 Del Skrevet 16. mars 2005 Det satt to katter på ett bord Pirre-virre-vitt BOM BOM Den ene på den andre glor Pirre-virre-vitt BOM BOM Så sa den ene, Hør min venn Pirre-virre-virre-virre-vitt BOM BOM Skal vi ikke klatre ned igjen? Pirre-virre-vitt BOM BOM Det satt to katter ved ett bord Pirre-virre-vitt BOM BOM Den ene på den andre glor Pirre-virre-vitt BOM BOM Så sa den ene, Hør min venn Pirre-virre-virre-virre-vitt BOM BOM Skal vi ikke hoppe opp igjen? Pirre-virre-vitt BOM BOM 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest met-joh3@online. Skrevet 22. august 2010 #30 Del Skrevet 22. august 2010 Da jeg var liten gikk jeg hele tiden å sang på denne; jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat lurer på om det skal være noe her Ja de jeg bor hos så var det noe mer, så kommer Cola og is Jeg kunne nemli moe av tegnspråket i den sangen.. Noen som husker resta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 22. august 2010 #31 Del Skrevet 22. august 2010 Jag kan de bara på svenska men det kanske hjälper minnet? Jag är en liten undulat Jag är en liten undulat som får så dåligt med mat för dom jag bor hos ja dom jag bor hos dom är så snåla Dom ger mig sill varenda dag men det vill jag inte ha för jag vill hellre ja mycket hellre ha coca cola och glass eller en vuxnare variant: http://www.snapsvisor.eu/dryckesvisor/brannvin-och-hembrant/?id=398 Jag är en liten undulat som får så dålig mat för dom jag bor hos ja, dom jag bor hos dom är så snåla! Dom ger mig fisk varenda dag och det vill jag inte ha jag vill ha brännvin, jag vill ha brännvin och Coca-Cola! Jag är en gammal dromedar som inte har mycket kvar och dom jag bor hos ja, dom jag bor hos dom är så sura! Dom ger mig vatten i en hink det tycker jag smakar pink jag vill ha brännvin jag vill ha brännvin och Angostura! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 22. august 2010 #32 Del Skrevet 22. august 2010 Med familie fra Bergen gikk det mye i regler av typen: Atle Patle med ræven i fatle og: Jan banan drikker fire flasker tran om da'n, og denne: Min mann Mass Døde stille på dass Med dolokket i hånden oppgav han ånden Begraves i kveld fra Møhlendals kapell Farvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfrid Skrevet 26. september 2010 #33 Del Skrevet 26. september 2010 Resten er slik : , for de jeg bor hos ------"-----------,- de er så gjerrige, så. De gir meg sild hver enda dag, - men det vil jeg ikke ha, for jeg vil heller,- --------" ------- ha coca-cola og is. Hilsen Solfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 26. september 2010 #34 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) jeg er en diger undelat som får så mye god mat fordi jeg bor hos ja de jeg bor hos de feiter meg opp jeg spiser biff hver eneste dag men det vil jeg ikke ha nei jeg vil heller ja mye heller ha salater og frukt.... edit: skule så klart være salater og ikke salter Endret 26. september 2010 av ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2010 #35 Del Skrevet 28. september 2010 unga mine synger på denne i perioder: Kaptein Sabeltann er en farlig mann med leppestift og briller og rompa under vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catrine Skrevet 18. juli 2011 #36 Del Skrevet 18. juli 2011 Da jeg var liten gikk jeg hele tiden å sang på denne; jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat lurer på om det skal være noe her Ja de jeg bor hos så var det noe mer, så kommer Cola og is Jeg kunne nemli moe av tegnspråket i den sangen.. Noen som husker resta? Jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat FOR DE JEG BOR HOS, JA DE JEG BOR HOS DE ER SÅ GJERRIG SOM SÅ(/FÅ?) DE GIR MEG SILD HVER ENESTE DAG, MEN DET VIL JEG IKKE HA JEG VIL HELLER, JA MYE HELLER HA COCA COLA OG IS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gompen Skrevet 19. juli 2011 #37 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat For de jeg bor hos for de jeg bor hos de er så slemme De gir meg frø hver eneste dag og det vil jeg ikke ha. Jeg vil heller, ja mye heller ha Coca-Cola og is. Vi sang For de jeg bor hos De er så gjerrige så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 19. juli 2011 #38 Del Skrevet 19. juli 2011 Vi sang For de jeg bor hos De er så gjerrige så Hehe, mange varianter av denne. Vi sang: for de jeg bor hos de er så gjerrig' Jeg får til mat hver en'ste dag bare sild og tomat men jeg vil heller osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. juli 2011 #39 Del Skrevet 19. juli 2011 Fløy en liten blåfugl gjennom vindu, gjennom vindu, gjennom vindu Fløy en liten blåfugl gjennom vindu, Kræsj-bom-bang det var dobbeltvindu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #40 Del Skrevet 19. juli 2011 en voksenversjon av " jeg fikk av min pappa en teddy" (vet ikke helt hva den heter) som jeg ganske sikkert lærte på u.skolen Jeg fikk av min pappa en flaske, i går på gebursdagen min. Merket vakke kjent, det lukta hjemmebrent og jeg trur det var 90 prosent. Svirre virre virre akevitt, surrer rundt i huet mitt, flaska var tom og jeg var full, og jeg prata bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå