AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Nå har det seg sånn at jeg har veldig store, og litt utstående ører. Jeg har bestemt meg at jeg har veldig lyst å gjøre noe med dette, fordi det har plaget meg fra første gang jeg så meg selv med oppsatt hår. Jeg ønsker å gå i hestehale og føle meg komfortabel med det. Jeg har veldig langt og mye hår og går aldri med det oppsatt da ørene ikke passer ansiktsformen min og tar oppmerksomheten vekk fra ansiktet mitt. Noen som har erfaringer ang. denne typen operasjon? Er ikke intressert i noe «jobb med deg selv» kommentarer, da jeg er ganske bestemt på å gjennomføre dette. Jeg ble også mobbet for ørene i ung alder. De er ikke veldig utstående men veldig store i form, så er det mulig og operere de mindre og samtidig nermere hodet? Anonymkode: c9c03...bb7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har aldri hørt om noen som har operert ørene mindre. Selv hadde jeg en operasjon for mange år siden fordi det ene øret sto ut. Det var en helt grei operasjon, men grusomt vondt det første døgnet etter at bedøvelsen gikk ut. Dette er mange år siden, og øret mitt er helt fint. Ingen arr eller plager. Anonymkode: 7be86...195
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Du kan operere utstående ører, men selve størrelsen på øret får du ikke gjort noe med. Anonymkode: c4c17...365
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Takk for svar, tok meg bare et raskt google søk da det var lite erfaringer å fiske fra her 😊 kom frem til at det er mulig å redusere størrelsen eller nermere sagt lengden, men det kommer til å bli synlige arr noe jeg kan leve med. Anonymkode: c9c03...bb7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Hei ☺️ kan du kontakte meg privat? Skal gjennom det samme... Hadde vært veldig fint ♥️ Anonymkode: 0cbd5...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå