Gjest Stella Rose Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Har dere noen gang hørt syner, om natta, eller sett en skikkelse i rommet som ikke er der? Det har jeg, hørte noen som pustet tungt, og en svart ekkel skikkelse som kom mot meg, lignet en demon. Og jeg klarte verken røre meg eller skrike, var helt paralysert. Skikkelig ekkelt.
Nappetass1 Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Søvnparalyse? Det er iallfall helt forferdelig!
Gjest Stella Rose Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 8 minutter siden, Nappetass1 skrev: Søvnparalyse? Det er iallfall helt forferdelig! Ja, det er helt jævlig, opplevd det, noen ganger,
Gjest Nina1975 Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Jeg bråvåknet engang av at noen sa navnet mitt høyt og tydelig. Var ingen der, men det var skremmende realistisk. Får fremdeles etter flere år etter, frysninger av det.
cleangal Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 Har hatt besøk av noe jeg kaller pms-monsteret, siden det alltid dukker opp uka før mensen. Det har svart pels og lange fingre, og forsøker å kvele meg... Har også våknet av at noen rusker i meg og sier navnet mitt, uten at det er noen i rommet.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 For noen år siden så jeg ofte skikkelser på rommet om natten. Hørte og noen snakke. Bortforklart det med at jeg brukte mye medisiner. Men det var ikke noe gøy.
FrankDrebin Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Jeg har hørt syner stadig vekk. Ikke noe uhyggelig, heldigvis, men jeg kan f.eks. sverge på at jeg hørte en bil kjøre inn i bakgården, men når jeg kikker ut så er det tomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå