AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Sitter allerede og småplanlegger sommerferien neste år, og vurderer reisemålene i overskriften. Enkelt og greit så lurer jeg på om noen har vært på cruise der borte, på ferie i USA eller på Cuba og vil fortelle litt og komme med anbefalinger? Det er forresten kjærestetur med sol og bading vi ønsker oss Anonymkode: 84f77...007
caroprins Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Fly til Miami. Ha noen dager/uke der og kos dere med et fint hotel, Miami beach og god mat på bra restauranter. Finn gjerne et hotel med utflukter og flyplasshenting for å gjøre det enkelt. Så går dere ombord på Allure og the seas, Oasis of the seas eller en av de store skipene til Royal Caribien som går fra Miami og blir med på en ukes cruise rundt i Karibien. Er dere innom Nassau på Bahamas så kan jeg anbefale utflukt til Paradise Island, Atlantis hotell og bade med delfiner. Koster litt men nå har du ikke skrevet at dette skulle være noen billigtur. Hvis dere fremdeles har mer tid og penger så kan noen dager i Orlando kanskje være noe hvis dere liker parkene da. Jeg har besøkt alle og koste meg. Eller noen dager i Fort Lauderdale. Fint der og. Eller så kan dere fly fra en av disse stedene og opp til New York og ta noen dager der før dere flyr tilbake til Norge. Man kan og fly fra Oslo til New York og dra på cruise derfra og . Det har jeg også gjort. Men vær litt obs på at Florida om sommeren som regel byr på endel , ca en times kraftig regn hver dag og mye torden og lyn og veldig varmt. Vi gikk og spiste lunsj mens det regnet. Det er så varmt at det tørker fort opp igjen etterpå. Så om sommeren er vel Kypros mer værsikkert akkurat for sol og bading hvis det er det viktigste. Men Florida og cruise I Karibien har masse av opplevelser å by på. Ja Kypros om sommeren er varmt det og da. Har vært med på 50 grader i juli måned der. Men juni er veldig bra. Cuba og Mexico vil jeg velge på vinteren. Da er det mest stabilt vær der. Mauritius har best vær om sommeren selv om den selges som vinterdestinasjon. Hua hin i Thailand er ok om sommeren selv om det er regntid så regner det ikke så mye der. 3 timer fra Bankok og mange fine muligheter til fine utflukter. Aruba er flott. Og det er det stabilt vær året rundt. Går fly fra Amsterdam. KLM og det går fly fra Fort Lauderdale til Aruba. Det kom inn like etter vårt fly sist vi var der. Det er hvertfall sol og bad og en nydelig øy . Absolutt en av mine favoritter. Det går og mange flotte cruise rundt i Middelhavet om sommeren og man får med seg mye på.en slik tur. Jeg har gjort noen av de og. Nok av sol og bad der og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå