AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Forleden natt hadde jeg et mareritt som fortsatt står som brent fast i hukommelsen. Jeg drømte at jeg var på en sånn typisk varieté-konsert i det lokale kulturhuset. Dere vet, en sånn konsert for alskens hummer og kanari som foregår lokalt; korps, musikkskole, dansegrupper, kor og så videre og så videre. Plutselig kom det opp på scenen en godt voksen dame med Downs Syndrom, fra en eller annen klubb for psykisk utviklingshemmede, og hun skulle synge sangen "Boogie, Boogie". For det første var hun kledd som en burlesque-danser, men jeg var visst den eneste i publikum som så ut til å føle på en viss utilpasshet over det, så jeg lot det gå. Så begynte hun å synge: "Så tar vi rumpa fram, så tar vi rumpa bak, så tar vi rumpa fram og rister litt på den" og så videre. Til vill jubel fra salen. Akkompagnementet var på bånd (de hadde ikke engang skaffet henne et band), så hele greia var skikkelig bad taste. Og jeg hadde vondt av henne fordi noen som skulle ha passet på henne tydeligvis ikke hadde gjort det. Og resten av salen så som sagt ikke ut til å reagere, så jeg tenkte at det var greit. Men så kommer hun til refrenget, og så synger hun: "Åååh lubie, lubie lubie". Og det blir helt stille i salen. Folk gisper, og begynner å kikke rundt seg. Det hele føles bare veldig, veldig feil, men det er ingen som gjør noe for å gripe inn. For hva kan man vel gjøre i en sådan situasjon? Og så begynner sidemannen min å dulte i meg, med klare hentydninger om at jeg må få stoppet det her. Ikke vet jeg hvorfor akkurat jeg måtte gjøre det, men det endte i hvert fall med at jeg forsiktig listet meg opp på scenen, skrudde av backing-tracket og nervøst ytret i konfransiér-mikrofonen: "Ehm...ja, da sier vi takk til (husker ikke hva hun het). Det var kjempefint!". Og da begynner publikum å bue høyt, og kaster ting på meg fordi jeg var så slem å avbryte en psykisk utviklingshemmet mitt i sangnummeret hennes. Men jeg gjorde det jo bare fordi det var helt feil at hun skulle stå der oppe og uvitende seksualisere seg selv foran halve lokalsamfunnet! Og publikum reagerte jo også med vantro da hun kom til refrenget, men nå vendte de seg plutselig mot meg? Folk begynte å kaste ting på meg, og banne og skjelle meg ut, og rope at jeg aldri skulle vise meg der igjen. Det var da jeg våkna i en pøl av svette, og bare var sjeleglad for at det ikke var virkelig. Noen som har lyst til å tyde denne drømmen? Anonymkode: 2b870...024
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Kun du kan tyde dine drømmer riktig. Man må vite endel pm personen for at det skal tydes rett. Som hvordan du er som person, pm fu for tiden går igjennom noe vanskelig. Hvordan er dine næreste relasjoner osv osv Anonymkode: 15660...e34
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Antagelig at du står i en moralsk konflikt, der du ønsker å gjøre det rette, men er redd for konsekvensene. At du skal få problemer for det. Eventuelt at du har problemer med det jevnt over, å følge din samvittighet. Det er følelsene du har i drømmene som er det du må "lytte" til. Hva som skjer i drømmer er av mindre betydning. Anonymkode: 88b72...852
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Litt vanskelig å si om drømmen (lubie-damen) handler om deg selv eller noen andre du kjenner. Mest sannsynlig er det deg selv, tipper jeg da. Og at de andre deltagerne representerer andre deler av underbevisstheten din. På den ene siden ønsker du å være den ansvarlige som oppfører seg ordentlig og som ikke driter seg ut på noe vis, og i hvert fall ikke seksuelt, men på den andre siden har du en annen heiagjeng i hodet som mener at 'hei, det må jo være lov å ha det litt morsomt! Må alt være så seriøst?'. Anonymkode: 35338...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå