AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Er det noen som har vært igjennom det samme og kan gi meg noen gode råd? Er i et forhold hvor vi er veldig forskjellige som personer, det forårsaker masse småkrangling og vi hakker på forskjellene hos den andre veldig ofte. Det var også et par småting i begynnelsen av forholdet som har ført til at jeg ikke helt klarer å stole på han, selvom jeg vet at han jobber hardt for at jeg skal kunne det. Vi har kommet frem til at forholdet ikke fungerer, og at vi antageligvis ikke passer sammen.Jeg svaner en del ting og han føler på mye når det gjelder min usikkerhet. Problemet er bare det at vi er utrolig glade i hverandre også, og når vi bestemmer oss for å avslutte forholdet, så er savnet ulidelig. Stor hjertesorg. Kan forholdet ha en fremtid da? Er det mulig at vi kan være sunne partenere for hverandre uten å krangle så mye. Uten å irritere seg over den andre konstant? Vi er voksne, har ikke felles barn, og bor heller ikke sammen. What to do? Anonymkode: 894d8...6d5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Dere må jo begynne med å akseptere og respektere hverandre som individer, akseptere hverandres forskjeller. Kan du leve med disse resten av ditt liv, og bevisst gå inn for å ikke gjøre noen sak ut av de? Tillit må også være på plass, det må være fryktelig slitsomt å leve med noen som du hele tiden må bevise for at du er til å stole på. Hadde gått til parterapeut for veiledning før jeg hadde avslutta forholdet, med mindre det er snakk om helt grunnleggende verdier i livet som strider i mot alt jeg tror på. Forskjeller i hva man regner som «ryddig nok, sunt nok osv» kan jobbes med om man vil. Anonymkode: afb2f...b06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå