Irene93 Skrevet 29. juli 2018 #1 Del Skrevet 29. juli 2018 Hei! Jeg er en 25 år gammel jente i Oslo som er veldig ensom fordi jeg ikke har noe sosialt liv, noe jeg er desperat etter å forandre. Jeg liker å finne på ting, være sosial men det er vanskelig å være når jeg ikke har noen venner 😛 Hva annet er det å si? Tenkte jeg kunne prøve lykken her 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 29. juli 2018 #2 Del Skrevet 29. juli 2018 Skulle så gjerne vært din venn om jeg bodde i Oslo❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kimmenkim Skrevet 29. juli 2018 #3 Del Skrevet 29. juli 2018 Jeg henger i Oslo området av og til. Kan bli kjent med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 29. juli 2018 #4 Del Skrevet 29. juli 2018 Jeg bor i Oslo 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stian42 Skrevet 4. august 2018 #5 Del Skrevet 4. august 2018 jeg er i oslo området endel, kan gjerne bli kjent med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naiv Skrevet 6. august 2018 #6 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er også en 25 år gammel jente i Oslo, vi kan godt bli kjent ✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymhehe Skrevet 15. august 2018 #7 Del Skrevet 15. august 2018 Hei! 24 år og bor i Oslo kan gjerne bli kjent om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trenerpt Skrevet 6. september 2018 #8 Del Skrevet 6. september 2018 Hei! Jeg er 24 år gammel gutt og bor også i Oslo.Blir gjerne kjent med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå