AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Jeg bruker en LadyComp Baby, og der skal det gå an å se dager for kjønn med 60 % sikkerhet, altså liten sannsynlighet. Men vet noen om man må legge inn dette, eller om den kommer av seg selv? Anonymkode: c4860...c87
Juni15 Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Hvis jeg husker riktig, viser den hvilket kjønn det er sannsynlighet for etter at du har målt den dagen. Noen dager overlapper med begge kjønn. Hvis du blir gravid, skal den også vise hvilket kjønn det er, basert på hvilke dager dere har hatt sex. Vi fikk aldri erfare akkurat det, siden vi måtte ty til IVF.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 4 timer siden, Juni15 skrev: Hvis jeg husker riktig, viser den hvilket kjønn det er sannsynlighet for etter at du har målt den dagen. Noen dager overlapper med begge kjønn. Hvis du blir gravid, skal den også vise hvilket kjønn det er, basert på hvilke dager dere har hatt sex. Vi fikk aldri erfare akkurat det, siden vi måtte ty til IVF. Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: c4860...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå