Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr på byen i går - endte med at vi dro å badet i sjøen og bare pratet helt til kl 07 i dag tidlig. Veldig koselig fyr, veldig voksen og ordentlig, og jeg tenkte at han måtte være ihvertfall 30 år, uten at jeg spurte. Jeg har en historie med omtrent bare eldre menn, (8-17 år eldre), men da jeg sjekket han litt ut på Facebook fant jeg ut at han er to år yngre enn meg (altså 23). Bare det at det stod "1995" gjorde at jeg ble litt sånn "åh, nei..". Har noen på min alder datet nedover før, hvor det har gått greit? To år er jo ikke mye, jeg vet det. Jeg har i tillegg to barn så mulig derfor jeg er litt sånn at jeg helst ønsker eldre og mer voksne menn. Men greia er at han virker 100 ganger mer moden enn alle de eldre jeg har datet. Nå har vi avtalt å bade sammen i kveld igjen og jeg kjenner at jeg ble litt skeptisk, men jeg kommer selvfølgelig til å møte han for å se han gjennom edrue øyner da. 🙄

Anonymkode: 1ea86...7f9

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

To år vil du ikke merke, det er ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

23 og 25 er det samme. Man er like dum.

Anonymkode: 06b35...56d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

23 og 25 er ikke stor forskjell, det går bra. Det som kanskje setter en stopper er at du har 2 barn.. det gjør automatisk at 25 blir eldre igjen hvis det gir mening 

Anonymkode: 68671...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet han at du har barn? Isåfall er jeg enig i at han virker moden!

Anonymkode: af11d...760

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg møtte en fyr på byen i går - endte med at vi dro å badet i sjøen og bare pratet helt til kl 07 i dag tidlig. Veldig koselig fyr, veldig voksen og ordentlig, og jeg tenkte at han måtte være ihvertfall 30 år, uten at jeg spurte. Jeg har en historie med omtrent bare eldre menn, (8-17 år eldre), men da jeg sjekket han litt ut på Facebook fant jeg ut at han er to år yngre enn meg (altså 23). Bare det at det stod "1995" gjorde at jeg ble litt sånn "åh, nei..". Har noen på min alder datet nedover før, hvor det har gått greit? To år er jo ikke mye, jeg vet det. Jeg har i tillegg to barn så mulig derfor jeg er litt sånn at jeg helst ønsker eldre og mer voksne menn. Men greia er at han virker 100 ganger mer moden enn alle de eldre jeg har datet. Nå har vi avtalt å bade sammen i kveld igjen og jeg kjenner at jeg ble litt skeptisk, men jeg kommer selvfølgelig til å møte han for å se han gjennom edrue øyner da. 🙄

Anonymkode: 1ea86...7f9

Det må være 23 og 23 ...eller 25 og 25år. Her er det ingen forskjell på mennesker ..hva modningsnivå osv angår. 
Distansen du føler er bare merkelig siden han er yngre. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

23 og 25 er det samme. Man er like dum.

Anonymkode: 06b35...56d

Haha! 

Anonymkode: 8738c...667

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er rart du tenker så mye på alder, 2 år er ingentiiiiiing. Du er for gammel til å tenke sånn nå.

Anonymkode: cf88a...95e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...