AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Vil en dame synes at jeg er ekkel? Jeg er vant til å dusje hver søndag, men leser av og til at noen dusjer hver dag? Hva er normalt? Anonymkode: b2a69...646
visp Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Dusj hver dag du. Lukter det ikke av møblene dine? Senga di? Hvor ofte skifter du sengetøy? Vasker dyne og pute? 16
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Spørs om du runker hver dag og driter mye. Da bør du dusje oftere. Anonymkode: 7c2e7...0ed 1
penny_ Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Jeg tipper det er mest normalt å dusje annenhver dag. Lukter det ikke svette, spesielt under armene dine når du dusjer så sjeldent? 1
Gjest Blondie65 Skrevet 29. juli 2018 #6 Skrevet 29. juli 2018 Jeg dusjer hver dag. Jeg går ut fra at du vasker hele kroppen daglig og skifter undertøy hver dag? Hvorfor kan du ikke bare dusje hver dag? Tidligere dusjet jeg annenhver dag. Dette hadde med manglende varmtvann å gjøre. De dagene jeg ikke dusjet vasket jeg meg med klut over det hele. Jeg bryr meg lite om hvor ofte folk dusjer, så lenge de er rene.
Macro Skrevet 29. juli 2018 #7 Skrevet 29. juli 2018 Hver dag er mer normalt enn en gang i uke. Voksne må dusje minst annehver dag etter min mening. Små barn trenger ikke mer enn 1-2 ganger i uka. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Skrevet 29. juli 2018 I denne varmen dusjer jeg hver dag. Ellers annenhver dag. En gang i uka er lite, men ok om du ikke omgås andre mennesker på jobb og i fritiden og kjører egen bil. Anonymkode: d3402...37d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #9 Skrevet 29. juli 2018 8 minutter siden, visp skrev: Dusj hver dag du. Lukter det ikke av møblene dine? Senga di? Hvor ofte skifter du sengetøy? Vasker dyne og pute? Skifter 2-3 ganger i året. Skrifter ved behov og svetter ikke så mye. Anonymkode: b2a69...646
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #10 Skrevet 29. juli 2018 8 minutter siden, penny_ skrev: Jeg tipper det er mest normalt å dusje annenhver dag. Lukter det ikke svette, spesielt under armene dine når du dusjer så sjeldent? Jeg bruker deodorant hver dag. Anonymkode: b2a69...646
penny_ Skrevet 29. juli 2018 #11 Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg bruker deodorant hver dag. Anonymkode: b2a69...646 Og? Deodorant er ikke en erstatning for å dusje. Hvis det lukter før du tar på deg deodorant så er det på tide å dusje. Deodorant skal liksom forebygge svettelukt. Tviler på at det holder i en uke. 10
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #12 Skrevet 29. juli 2018 Hm.. jeg dusjer i hvertfall annenhver dag, ofte hver dag. Synes du ikke det er deilig å føle seg nydusjet og fresh? Hvertfall nå i sommervarmen er en gang i uken litt ekkelt. Jeg ville kanskje endret litt på dusje rutinene, hvis jeg var deg Anonymkode: b3282...102 3
visp Skrevet 29. juli 2018 #13 Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skifter 2-3 ganger i året. Skrifter ved behov og svetter ikke så mye. Anonymkode: b2a69...646 Du spurte om damer synes det var ekkelt og da forstår jeg det sånn at du vurderer å skaffe deg en dame? Selvom du ikke svetter mye vil det lukte surt av deg. I den varmen her; klarer du virkelig å gå en dag uten å dusje? Å skifte sengetøy 2-3 ganger i året er ikke greit. Om du skal tiltrekke deg en dame hadde jeg pælma ut hele senga og starta på nytt. Du har kanskje muligens lyst på litt intimitet også og det hadde vært avtennende med "gammel" lukt. 21
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #14 Skrevet 29. juli 2018 2 minutter siden, penny_ skrev: Og? Deodorant er ikke en erstatning for å dusje. Hvis det lukter før du tar på deg deodorant så er det på tide å dusje. Deodorant skal liksom forebygge svettelukt. Tviler på at det holder i en uke. Men den blir kvitt svettelukten. Det lukter ikke svette på mange timer etter at jeg har tatt det på. Anonymkode: b2a69...646
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 29. juli 2018 #15 Skrevet 29. juli 2018 Trådstarter er åpenbart miljøverner, og ikke av den hykleriske sorten, og det syns jeg vi skal ha respekt for.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #16 Skrevet 29. juli 2018 Dusjer 2 ganger pr uke, men vasker meg hver dag. Så det kommer jo ann på om man vasker seg hver dag, eller kun dusjer 1 gang i uka. Anonymkode: 40171...b6e 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #17 Skrevet 29. juli 2018 Det at du tror at du ikke lukter er tull. Nesa di har bare blitt vandt til griseriet. Begyn å dusj minst annenhver dag og skift sengetøy MINST annenhver uke. På tide å slutte å være nasty Anonymkode: 5c5bf...2de 12
visp Skrevet 29. juli 2018 #18 Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, HerrBæsjerumpehull skrev: Trådstarter er åpenbart miljøverner, og ikke av den hykleriske sorten, og det syns jeg vi skal ha respekt for. TS hadde aldri spurt på kg om han var avslappa til dette. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #19 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, visp skrev: Du spurte om damer synes det var ekkelt og da forstår jeg det sånn at du vurderer å skaffe deg en dame? Selvom du ikke svetter mye vil det lukte surt av deg. I den varmen her; klarer du virkelig å gå en dag uten å dusje? Å skifte sengetøy 2-3 ganger i året er ikke greit. Om du skal tiltrekke deg en dame hadde jeg pælma ut hele senga og starta på nytt. Du har kanskje muligens lyst på litt intimitet også og det hadde vært avtennende med "gammel" lukt. Hmm. Jeg kjenner ikke noe vond lukt av sengetøyet selv om jeg lukter på det. Jeg lager ikke mye lukt. Det er kanskje litt mye hår av og til siden jeg lar mine 2 hunder ligge i sengen. Men det lukter ikke svette. Bare hund. Hva mener du med "sur" lukt. Hvordan kan noen lukte surt? Anonymkode: b2a69...646
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #20 Skrevet 29. juli 2018 Dusj annenhver dag og bytt sengetøy hver uke. Og ikke minst; få bikkjene ut av senga! Jeg ville aldri delt seng med en som hadde bikkjene sine i senga si 🤢 Anonymkode: 95c35...84a 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå