AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Del Skrevet 29. juli 2018 En kompis giftet seg i sommer på en stor gård hvor alle gjestene sov over. Han er en nær venn av hele familien så både jeg, mamma og pappa var invitert. Det ble fyllefest etter middagen og faren min lå med en venninne av bruden. Siden jeg hadde rom vegg-i-vegg så fikk jeg dessverre med meg altfor mye.. Jeg har møtt henne ved en del anledninger før og hun er på min alder. Nå sliter jeg med å få tankene på dette ut av hodet. Noen som har opplevd lignende og har noen erfaringer/råd? Anonymkode: e0c9a...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Del Skrevet 29. juli 2018 Har ikke noen tips, men.... håper moren og faren din er skilt..? Anonymkode: eaa41...2ce 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 29. juli 2018 #3 Del Skrevet 29. juli 2018 Er foreldrene dine skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Del Skrevet 29. juli 2018 Ja de er ikke sammen Anonymkode: e0c9a...773 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Del Skrevet 29. juli 2018 😮 Anonymkode: 560ec...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #6 Del Skrevet 29. juli 2018 Så.. hva er problemet? Aldersforskjellen? Regner med denne venninna også er singel og myndig alder? Anonymkode: 5b36b...584 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #7 Del Skrevet 29. juli 2018 Så da wr problemet at du hørte han hadde sex? Ikke gøy, men ingen katastrofe.. Anonymkode: 3b03e...ffd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Del Skrevet 29. juli 2018 Neida. Ingen katastrofe. Bare litt av noen bilder å ha i hodet.. Anonymkode: e0c9a...773 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #9 Del Skrevet 29. juli 2018 Du bør heller være takknemlig over at du har en far som fortsatt er frisk og rask 😁 Anonymkode: d965b...86c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #10 Del Skrevet 29. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så.. hva er problemet? Aldersforskjellen? Regner med denne venninna også er singel og myndig alder? Anonymkode: 5b36b...584 27 og 58 Anonymkode: e0c9a...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 29. juli 2018 #11 Del Skrevet 29. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: 27 og 58 Anonymkode: e0c9a...773 Nice. På vegne av alle menn på denne jord vil jeg be om at du overbringer din far en high five. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 29. juli 2018 #12 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja de er ikke sammen Anonymkode: e0c9a...773 Da ser jeg ikke problemet. Endret 29. juli 2018 av Snaskesnusken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #13 Del Skrevet 29. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida. Ingen katastrofe. Bare litt av noen bilder å ha i hodet.. Anonymkode: e0c9a...773 Det skjønner jeg, men hva er formålet med å legge det ut her? Anonymkode: 3b03e...ffd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 29. juli 2018 #14 Del Skrevet 29. juli 2018 Faren din er rå. Still got it 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lucius Skrevet 29. juli 2018 #15 Del Skrevet 29. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg, men hva er formålet med å legge det ut her? Anonymkode: 3b03e...ffd Hva er generelt formålet med å lage en tråd, tro? 6 minutter siden, hocane skrev: Faren din er rå. Still got it Ja, når menn blir fulle kan de vel ha sex med hva som helst uten skrupler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #16 Del Skrevet 29. juli 2018 Single voksne mennesker har sex. So what? Anonymkode: 7ccd7...ead 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.Wooster Skrevet 29. juli 2018 #17 Del Skrevet 29. juli 2018 13 minutter siden, Lucius skrev: Hva er generelt formålet med å lage en tråd, tro? Ja, når menn blir fulle kan de vel ha sex med hva som helst uten skrupler. Hva slags skrupler skulle han trenge her? Det er 2 voksne, antagelig samtykkende personer som ligger med hverandre. I edru tilstand hadde han nok tenkt gjennom hvem som kunne høre dem, men ellers ingen problemer her. Ts må nok bare akseptere at far er en seksuell skapning, og unne ham litt moro på gamledagene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 29. juli 2018 #18 Del Skrevet 29. juli 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida. Ingen katastrofe. Bare litt av noen bilder å ha i hodet.. Anonymkode: e0c9a...773 Skjønner at du ikke ville få med deg at det skjedde siden det var din far, men vi har vel alle fått med oss foreldre som har hatt sex en eller flere ganger og det er jo bare et sunt tegn egentlig. At ingen barn ønsker høre foreldrene ha sex er en annen ting, men det går over. Men sex er tross alt en positiv og deilig ting så lenge begge parter hadde frivillig sex så har du i bunn og grunn bare vært vitne til at din far er en råtass og forbilde for oss andre menn. Og venninna til bruden fikk bevist det vi har visst i alle år, yngre kvinner tiltrekkes av eldre flotte menn med autoritet og grå hår i tinningen som vet å behandle en kvinne😉 Aldersforskjellen er bare en positiv ting for de to i denne settingen så glem den🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 29. juli 2018 #19 Del Skrevet 29. juli 2018 26 minutter siden, Lucius skrev: Hva er generelt formålet med å lage en tråd, tro? Ja, når menn blir fulle kan de vel ha sex med hva som helst uten skrupler. Det kan tydeligvis fulle jenter i slutten av tyveårene også😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #20 Del Skrevet 29. juli 2018 Stakkars dama, hun angrer seg garantert. Hun har nok også visse bilder hun sliter med å få ut av hodet. Som faren din sin inntørka rompe og den enkle munnen med gulnede tenner hvor emaljen er tynnslitt. Tipper hun 27 år gamle dama er raskt ute med å ha seg med jevngamle menn for å slette episoden fra hukommelsen! Anonymkode: 305c7...e76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå