Gå til innhold

Finner kun menn som vil ligge med meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt til han hva jeg mener om useriøse menn som vil ha sex fort og at jeg helst venter med sånt😊 Han sa da at han også bruker vente med slikt. Ble derfor overrasket når han ville bli med hjem. Men kanskje han tok en drink for mye. Dro hjem kl 12 på natta. 

Anonymkode: 74d71...173

Da bør du jo absolutt ikke møte han igjen. Selv synes jeg det er frekt når en mann inviterer seg selv slik første kveld.

Anonymkode: a2740...12e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Isambard skrev:

Han spør om å møtes flere ganger selv om han ikke fikk bli med inn.

Hadde han kun vært ute etter sex hadde du ikke hørt mer fra ham.

Eh. Folk kan godt være ute etter sex selv om de blir avvist første gangen. Jeg inviterer ingen på besøk som jeg såvidt kjenner heller, så besøk på date nr 2 er ikke aktuelt. Tenker sex ligger i kortene når man inviterer daten på besøk på kveldstid. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh. Folk kan godt være ute etter sex selv om de blir avvist første gangen. Jeg inviterer ingen på besøk som jeg såvidt kjenner heller, så besøk på date nr 2 er ikke aktuelt. Tenker sex ligger i kortene når man inviterer daten på besøk på kveldstid. 

Ja, han er sikkert ute etter sex. Hvem er vel ikke det?

Jeg sa bare at han ikke kun var ute etter sex.

AnonymBruker
Skrevet

Uansett om han vil ha et forhold, er det jo frekt å spørre om å få bli med hjem første kvelden.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om han vil ha et forhold, er det jo frekt å spørre om å få bli med hjem første kvelden.

Javel.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Traff en fyr igår, skulle ta noen drinker sammen. Han fulgte meg til taxi og han begynte spørre om han kunne bli med hjem. Sa såklart nei. Dette er en ordentlig fyr hadde jeg inntrykk av. Har snakket med han en stund. Grunnen til at vi møttes sent var fordi jeg har vært så utrolig opptatt med mye jobb osv. Avsluttet tidlig da. 

Han spør jo om å møtes flere ganger, hadde dere gitt en ny sjanse?! Vet ikke om han kun vil ha sex 

Hvis jeg skulle på date for første gang med noen ville jeg ikke dratt på byen sent, for  å drikke alkohol. Det er jo en inngangbillett til sex. Da får du heller være litt mer kreativ i hva du gjør på en date. Alkohol er greit, men det ene og alene på byen om kvelden - Nei. 

Anonymkode: 995e9...c0c

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Traff en fyr igår, skulle ta noen drinker sammen. Han fulgte meg til taxi og han begynte spørre om han kunne bli med hjem. Sa såklart nei. Dette er en ordentlig fyr hadde jeg inntrykk av. Har snakket med han en stund. Grunnen til at vi møttes sent var fordi jeg har vært så utrolig opptatt med mye jobb osv. Avsluttet tidlig da. 

Han spør jo om å møtes flere ganger, hadde dere gitt en ny sjanse?! Vet ikke om han kun vil ha sex 

Hvis du ikke ønsker å signalisere mulighet for å få marinert laksen, så avtaler du date et sted dere kan gå tur...på dagtid. 🙄

Anonymkode: f4962...45a

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke ønsker å signalisere mulighet for å få marinert laksen, så avtaler du date et sted dere kan gå tur...på dagtid. 🙄

Anonymkode: f4962...45a

Skal møtes på stranda idag. På dagtid😊 Så får vi se da. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal møtes på stranda idag. På dagtid😊 Så får vi se da. 

Det er bra. Lykke til! Jeg forstår godt at du ikke vil ha sex så kjapt, men var redd for at du var litt vel kjapp til å dømme en potensielt bra fyr. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Isambard skrev:

Det er bra. Lykke til! Jeg forstår godt at du ikke vil ha sex så kjapt, men var redd for at du var litt vel kjapp til å dømme en potensielt bra fyr. 

Ble overskyet så vi skal spise middag sammen heller. Han spør om å hente meg så tydelig han enten er veldig hyggelig eller at han veldig vil komme innom på besøk😂 Men skal ta en buss da. Holder litt tilbake her. Håper ikke han oppfatter det som frekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Har spist middag og bowlet med han. Trivelig fyr, så vi får se😊👍 Kanskje jeg dømte han litt hardt. TS 

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Kreator skrev:

Hvis du ellers har et godt inntrykk av han synes jeg du bør møte han igjen og bli bedre kjent med han før du diskvalifiserer han som en fuckboy fordi han tillot seg å spørre om han kunne være med deg hjem på første date.

Jeg er uenig! Bare å spørre om dette på første date er mildt sagt tvilsomt. Hva er det da som rører seg oppe i hodet til mannen som kommer med slike forslag første kvelden? Jeg ville ikke gått for vedkommende, bare glemt han med en gang. Så lærer faktisk vedkommende kanskje å oppføre seg, det er totalt upassende å spørre om slikt både fra en mann og også en kvinne om det noe seriøst man er ute etter. Jeg som mann ville hatt mange treff før jeg hadde vurdert noe slik med en kvinne, men så er jeg litt "gammeldags" slik sett da. Er man ute etter et forhold oppfører man seg, og legger tid og krefter ned i å bli kjent før man kommer med lugubre forslag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2018 den 18.38, AnonymBruker skrev:

sorry...med det virker som den fyren kun er interessert i å marinere laksen sin. Hadde droppet han. Dåsa di er mer verdt enn som så.

Anonymkode: 9b833...932

Hvor mye koster dåsa?🤔 

Anonymkode: f5cdd...6b3

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har spist middag og bowlet med han. Trivelig fyr, så vi får se😊👍 Kanskje jeg dømte han litt hardt. TS 

Det er bra. Han hentet seg fint inn der. Hadde han fortsatt å mase ville det vært et dårlig tegn😊

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Isambard skrev:

Det er bra. Han hentet seg fint inn der. Hadde han fortsatt å mase ville det vært et dårlig tegn😊

Joda han spør fortsatt komme på besøk😱 Men har sagt det ikke passer da. Så vet ikke, han virker jo egentlig som en ordentlig fyr 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda han spør fortsatt komme på besøk😱 Men har sagt det ikke passer da. Så vet ikke, han virker jo egentlig som en ordentlig fyr 

Det er ikke bra om han presser deg, men det kan jo hende at du er litt for uklar i kommunikasjonen.

Du sier at det ikke passer med besøk, men sannheten er at det er for tidlig for deg å ha sex. Hva med å si det litt mer direkte? Du kan jo si at du liker ham, men at du trenger tid før du tar forholdet videre. Da unngår du at han feiltolker deg og tror du er helt uinteressert.

Noen synes det er greit å gå til sengs første. kveld. Andre vil vente 4 måneder. Begge deler er helt OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...