AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Traff en fyr igår, skulle ta noen drinker sammen. Han fulgte meg til taxi og han begynte spørre om han kunne bli med hjem. Sa såklart nei. Dette er en ordentlig fyr hadde jeg inntrykk av. Har snakket med han en stund. Grunnen til at vi møttes sent var fordi jeg har vært så utrolig opptatt med mye jobb osv. Avsluttet tidlig da. Han spør jo om å møtes flere ganger, hadde dere gitt en ny sjanse?! Vet ikke om han kun vil ha sex Anonymkode: 74d71...173
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 sorry...med det virker som den fyren kun er interessert i å marinere laksen sin. Hadde droppet han. Dåsa di er mer verdt enn som så. Anonymkode: 9b833...932 3
Grandiosaergreit Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 (endret) 20 hours ago, AnonymBruker said: Traff en fyr igår, skulle ta noen drinker sammen. Han fulgte meg til taxi og han begynte spørre om han kunne bli med hjem. Sa såklart nei. Dette er en ordentlig fyr hadde jeg inntrykk av. Har snakket med han en stund. Grunnen til at vi møttes sent var fordi jeg har vært så utrolig opptatt med mye jobb osv. Avsluttet tidlig da. Han spør jo om å møtes flere ganger, hadde dere gitt en ny sjanse?! Vet ikke om han kun vil ha sex Anonymkode: 74d71...173 Du legger jo opp til det selv at han skal prøve å ligge med deg når du spør om han vil møtes ute på byen og ta noen drinker. Kan vel ikke bebreide fyren for å spørre om han kan få være med daten hjem etter byturen? Om du synes han er en fin fyr så gå på date med han igjen. Endret 30. juli 2018 av Grandiosaergreit 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Det skader da ikke å spørre...ja, jeg hadde tatt en ny date om den første var vellykket. Anonymkode: eccb6...4ec
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 37 minutter siden, Grandiosaergreit skrev: Du legger jo opp til det selv at han skal prøve å ligge med deg når du spør om han vil møtes ute på byen og ta noen drinker. Kan vel ikke bebreide fyren for å spørre om han kan få være med deg hjem etter byturen? Om du synes han er en fin fyr så gå på date med han igjen. Jeg har sagt til han hva jeg mener om useriøse menn som vil ha sex fort og at jeg helst venter med sånt😊 Han sa da at han også bruker vente med slikt. Ble derfor overrasket når han ville bli med hjem. Men kanskje han tok en drink for mye. Dro hjem kl 12 på natta. Anonymkode: 74d71...173
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #6 Skrevet 29. juli 2018 Hvorfor stresser dere sånn med slike greier? Møt han igjen da vel. Og det går an å bli sammen selv om man har sex tidlig. Måååååå ikke vente så så mange dater lissom..... Anonymkode: ef133...7b9 3
Grandiosaergreit Skrevet 29. juli 2018 #7 Skrevet 29. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har sagt til han hva jeg mener om useriøse menn som vil ha sex fort og at jeg helst venter med sånt😊 Han sa da at han også bruker vente med slikt. Ble derfor overrasket når han ville bli med hjem. Men kanskje han tok en drink for mye. Dro hjem kl 12 på natta. Anonymkode: 74d71...173 Ja. Kanskje tok han en drink for mye. Du hadde vel syntes det var strengt om det var du som tok en drink for mye inviterte han med deg hjem for så å bli dumpet fordi han syntes du var useriøs?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Skrevet 29. juli 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor stresser dere sånn med slike greier? Møt han igjen da vel. Og det går an å bli sammen selv om man har sex tidlig. Måååååå ikke vente så så mange dater lissom..... Anonymkode: ef133...7b9 Jo. bør minst vente en mnd. Til man er godt kjent med hverandre. Anonymkode: 9b833...932
AnonymBruker 42 Skrevet 29. juli 2018 #9 Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: sorry...med det virker som den fyren kun er interessert i å marinere laksen sin. Hadde droppet han. Dåsa di er mer verdt enn som så. Anonymkode: 9b833...932 Jøss... Hvorfor mener du han kun var interessert i "dÅsa"? Altså, har man hatt en trivelig kveld på byen, så er det vel bare positivt om man vil ta det litt lenger? Det at man inviterer noen med seg hjem betyr jo heller ikke at man bare er ute etter å pule... Forøvrig tror jeg den besteste testen på om det kan bli "noe mer" og det er potensiale, er å våkne opp sammen neste morgen (m/u sex, spiller ingen rolle), og om man fortsatt har det trivelig og man har kjemi, så er man mer eller mindre "der"... 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #10 Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, Beeblebrox skrev: Jøss... Hvorfor mener du han kun var interessert i "dÅsa"? Altså, har man hatt en trivelig kveld på byen, så er det vel bare positivt om man vil ta det litt lenger? Det at man inviterer noen med seg hjem betyr jo heller ikke at man bare er ute etter å pule... Forøvrig tror jeg den besteste testen på om det kan bli "noe mer" og det er potensiale, er å våkne opp sammen neste morgen (m/u sex, spiller ingen rolle), og om man fortsatt har det trivelig og man har kjemi, så er man mer eller mindre "der"... Har dessverre gjort tabben før å ha sex for tidlig. Tenkte prøve noe nytt. Ts Anonymkode: 74d71...173 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #11 Skrevet 29. juli 2018 Og nå spør han om å komme på besøk etter jeg er ferdig på jobb kl 22 liksom.. Anonymkode: 74d71...173 1
Rotehodet Skrevet 29. juli 2018 #12 Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: "finner kun menn som vil ligge med meg" Anonymkode: 74d71...173 Er det så negativt egentlig? Du styrer vel selv hvem du ligger med, og når du vil ligge med de. Tror det er mer frustrerende for de som aldri finner noen som vil ligge med de.... Sånn egentlig 😯 3
AnonymBruker 42 Skrevet 29. juli 2018 #13 Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har dessverre gjort tabben før å ha sex for tidlig. Tenkte prøve noe nytt. Ts Anonymkode: 74d71...173 Det er jo du som bestemmer om du vil ha sex eller ikke... Jeg har blitt med hjem på "første/andre/tredje-date" uten å ha sex. Om han kun er hypp på å pule, så er jo dette et meget bra måte å finne ut det på
DominantHr Skrevet 29. juli 2018 #14 Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Traff en fyr igår, skulle ta noen drinker sammen. Han fulgte meg til taxi og han begynte spørre om han kunne bli med hjem. Sa såklart nei. Dette er en ordentlig fyr hadde jeg inntrykk av. Har snakket med han en stund. Grunnen til at vi møttes sent var fordi jeg har vært så utrolig opptatt med mye jobb osv. Avsluttet tidlig da. Han spør jo om å møtes flere ganger, hadde dere gitt en ny sjanse?! Vet ikke om han kun vil ha sex Anonymkode: 74d71...173 Han er bare en travelt opptatt mann med mye på agendaen. En velutdannet professional. Rett og slett en mann.
visp Skrevet 29. juli 2018 #15 Skrevet 29. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dessverre gjort tabben før å ha sex for tidlig. Tenkte prøve noe nytt. Ts Anonymkode: 74d71...173 Hvorfor er det en tabbe egentlig? Har du kun sex med folk du antar vil passe nok med deg til et forhold? Du hadde vel lyst du også? 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #16 Skrevet 29. juli 2018 26 minutter siden, visp skrev: Hvorfor er det en tabbe egentlig? Har du kun sex med folk du antar vil passe nok med deg til et forhold? Du hadde vel lyst du også? Det er greit å vente med sex ja. Anonymkode: 74d71...173
Xcase33 Skrevet 30. juli 2018 #17 Skrevet 30. juli 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Traff en fyr igår, skulle ta noen drinker sammen. Han fulgte meg til taxi og han begynte spørre om han kunne bli med hjem. Sa såklart nei. Dette er en ordentlig fyr hadde jeg inntrykk av. Har snakket med han en stund. Grunnen til at vi møttes sent var fordi jeg har vært så utrolig opptatt med mye jobb osv. Avsluttet tidlig da. Han spør jo om å møtes flere ganger, hadde dere gitt en ny sjanse?! Vet ikke om han kun vil ha sex Anonymkode: 74d71...173 uff ..ja men det er overflod av single mannfolk også da. For alt han vet så dater du kanskje 4 andre samtidig. Så når han ser deg alene så tenker han at sjansen er der for han. Tror ikke du skal forhåndsdømme for mye ...kanskje han bare så sitt snitt til å endelig kapre noe alene tid med deg ..før du avtaler andre "dates" med andre mannfolk igjen?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #18 Skrevet 30. juli 2018 Han vil bare knulle. Anonymkode: 08192...8c6 1
Isambard Skrevet 30. juli 2018 #19 Skrevet 30. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Traff en fyr igår, skulle ta noen drinker sammen. Han fulgte meg til taxi og han begynte spørre om han kunne bli med hjem. Sa såklart nei. Dette er en ordentlig fyr hadde jeg inntrykk av. Har snakket med han en stund. Grunnen til at vi møttes sent var fordi jeg har vært så utrolig opptatt med mye jobb osv. Avsluttet tidlig da. Han spør jo om å møtes flere ganger, hadde dere gitt en ny sjanse?! Vet ikke om han kun vil ha sex Anonymkode: 74d71...173 Han spør om å møtes flere ganger selv om han ikke fikk bli med inn. Hadde han kun vært ute etter sex hadde du ikke hørt mer fra ham.
Kreator Skrevet 30. juli 2018 #20 Skrevet 30. juli 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Traff en fyr igår, skulle ta noen drinker sammen. Han fulgte meg til taxi og han begynte spørre om han kunne bli med hjem. Sa såklart nei. Dette er en ordentlig fyr hadde jeg inntrykk av. Har snakket med han en stund. Grunnen til at vi møttes sent var fordi jeg har vært så utrolig opptatt med mye jobb osv. Avsluttet tidlig da. Han spør jo om å møtes flere ganger, hadde dere gitt en ny sjanse?! Vet ikke om han kun vil ha sex Anonymkode: 74d71...173 Hvis du ellers har et godt inntrykk av han synes jeg du bør møte han igjen og bli bedre kjent med han før du diskvalifiserer han som en fuckboy fordi han tillot seg å spørre om han kunne være med deg hjem på første date. Mest sannsynlig vil han ha sex med deg selvfølgelig, men så lenge han taklet avvisningen greit om uansett ønsker å treffe deg mer, så er jo det et positivt tegn. Det er forøvrig ikke helt uhøflig for en mann å eskalere tidlig heller. Hvis han følte at du kanskje var klar, så kan det jo hende han ville unngå at du skulle måtte ta initiativet. At kvinner tidlig tar initiativet forbindes forøvrig ofte med å være "løs" o.l. uttrykk i våre vestlige samfunn. Det å heller kunne si "ok" enn "vil du være med meg hjem" kan liksom være mindre "løst".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå