Gå til innhold

drømmer om en røff type

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg drømmer om en røff type, som feks kan finne på å spanke meg i heisen, presse meg oppetter veggen, lugge meg etc.

en som overrasker meg i hverdagen!

er dette mulig?? er litt lei av å bli behandlet som porselen; ønsker mer spenning😌er det mulig å finne en slik kjæreste/elsker som respekterer meg men også utfordrer og overrasker meg?

syns ikke at jeg som dame kan ha den rollen; begynne å klaske fyren på rompa uten videre😅

Anonymkode: 83490...b12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: b3d1e...7ce

AnonymBruker
Skrevet

Kjekt om det er gjensidig da.💪😋👍

Anonymkode: b3d1e...7ce

Skrevet

Jepp, jeg kan love deg at det er fullt mulig!!😉

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet noen sånne, men har til gode at de respekterer kvinner. De jeg har truffet er ekstremt horete, absurd egoistiske og hensynsløse menn med alvorlige mange psykopatiske trekk. 

Anonymkode: 95348...374

AnonymBruker
Skrevet

nice😁har aldri opplevd det; er på listen over ting jeg gjerne skulle opplevd før jeg kan ta kvelden.😂

AnonymBruker
Skrevet

eh denne var til kommentaren ovenfor. ønsker ikke en sosiopat eller psykopat

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har truffet noen sånne, men har til gode at de respekterer kvinner. De jeg har truffet er ekstremt horete, absurd egoistiske og hensynsløse menn med alvorlige mange psykopatiske trekk. 

Anonymkode: 95348...374

Respekt er selvsagt et av de viktigste elementene i et forhold uavhengig av hva slags roller man evt har.

Man skal føle seg trygg, tatt vare på og sikker på hva man har og hvor grensene går selv om man har det slik. Men det er ikke noe problem, man behandler jo sin kvinne som om hun er det kjæreste som finnes selv om hun får gjennomgå inni mellom. Dere tåler da litt, men man skal jo ikke knekke armer og bein.😉

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror det er enkelt å finne, men med mindre du ønsker en psykopat må du si KLART IFRA om at du ønsker å bli behandlet slik. Dere må ha regler for hva som er ok og ikke. 

Uten helt klar beskjed vil ikke oppegående menn gjøre sånt. Man kan ikke bare lugge og slå en en dame i heisen og satse på at hun liker det. 

Endret av Isambard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...