AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Del Skrevet 29. juli 2018 Ei venninne flyttet til Hellas for noen år siden og kunne flytende gresk ila 1 år. De fleste jeg kjenner klarer å snakke engelsk. Jeg sliter sånn med å vedlike holde engelsken at det er flaut, skulle ikke tro jeg har gått skole. Men vil lære et 3.språk. Hvordan lærer man egentlig på vest mulig måte? Anonymkode: bc683...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Del Skrevet 29. juli 2018 Folk lærer best på ulike måter. Du må nesten selv finne ut hva som passer deg. Anonymkode: ffddb...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Del Skrevet 29. juli 2018 Les engelske bøker. Se engelske filmer med engelsk teksting - slik kan du læer både hvordan ordet uttales og hvordan det staves samtidig. Skriv på engelske forum på nettet. Ha gjerne også noen kvelder med venner hvor dere bare prater engelsk - eller f.eks prater engelsk i to timer. f.eks. Anonymkode: ae0f9...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå