AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Du som har prøvd epilering, hva er dine erfaringer? Jeg har relativt kraftig hårvekst, og kunne tenke meg å slippe å barbere så ofte. Ellers vokser jeg innimellom, men uten å bli helt fornøyd med resultatet. Hvor lenge holder resultatet for deg? Og er du fornøyd? Hvor bruker du den? Er det veldig smertefullt? Og sist, men ikke minst: har du et tips til en epilator som tar hårene godt, men ikke er veldig dyr? Anonymkode: 7b374...fe5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Kjøpte braun silk epi 1 for to mnd siden. Helt genialt. De første ukene måtte jeg bruke den flere ganger pr uke, fordi hårene jo vokser forskjellig ut. De hårene som nå kommer er lyse og tynne og har ingen behov for å fjernes ofte, selv om et hår skulle vokse fortere enn andre, da de nå er usynlige. Ikke gjorde det vondt heller, litt ubehag første gangen, ellers merker jeg lite. Pråvde bikinilinje og under armer forrige uke, hadde gruet meg til det da det jo måtte gjøre vondt. Men neida, helt grei følelse, litt lugging men ikke AU. Anonymkode: 8c413...f53
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Btw, den kostet 349kr. Anonymkode: 8c413...f53
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Har brukt Braun silk epil serien i over 10 år nå. Kommer aldri til å gå tilbake til høvelen på leggene ihvertfall. Tørr ikke under armene, men vet noen gjør det. Det blir bedre å bedre for hver gang. Gjør ikke vondt-vondt lengre. Det som gjør litt vondt er å epilere over full hårvekst, de må være litt korte men det går bra. Er vandt til det. Om du holder det ved like så gjør det ikke vondt. vet ikke helt hvor lang tid håret bruker på å komme ut igjen.. følger ikke med på tiden. Men det er ikke nødvendig ukentlig ihvertfall. Ikke hos meg. Anonymkode: be049...759
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Skrevet 29. juli 2018 Jeg er storfornøyd. Har utelukkende epilert de siste 10 årene. Jeg tar over et-par ganger i uka året gjennom, da er jeg alltid hårfri, og det går veldig raskt hver gang. Ukentlig er selvfølgelig ikke nødvendig, men liker å være helt hårfri hele tiden. Det gjør forferdelig vondt om man har mye hår. Men voks først. Og ta hårene løpende etterhvert som de kommer ut. Da er man i gang. Når jeg tar det så hyppig slipper jeg også inngrodde hår og røde merker. Kan epilere, og gå rett ut døra. Anonymkode: 9c853...265
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Tusen takk for svar. Kommer antakelig til å begynne etter at sommeren er over, sånn i tilfelle jeg skulle få et problem med inngrodde hår og sånt. Trives best som hårfri året rundt, men synes det er tidkrevende å holde det glatt. Hvor lang tid bruker dere f.eks. på å gå over leggene? Anonymkode: 7b374...fe5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Kommer antakelig til å begynne etter at sommeren er over, sånn i tilfelle jeg skulle få et problem med inngrodde hår og sånt. Trives best som hårfri året rundt, men synes det er tidkrevende å holde det glatt. Hvor lang tid bruker dere f.eks. på å gå over leggene? Anonymkode: 7b374...fe5 Vil si ca 5-10 minutter på hele kroppen en gang i uka. Om man skal være grundig. Gitt at det ikke er mer enn en uke siden sist. Anonymkode: 9c853...265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå