Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i husforsikring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere med enebolig: Hvor stort er huset deres og hvor mye betaler dere i året i husforsikring (uten innbo)?

Anonymkode: 5a947...5ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

180kvm.Rundt 5000 kr i året

Anonymkode: fcbf7...d47

AnonymBruker
Skrevet

Det lirer jeg også på...

Anonymkode: 9c49f...b88

Skrevet

Enebolig 170 kvm P-rom (205 bruksareal), betaler 415 kr mnd, altså 5000 kr i året. Det er avtale via fagforening, angivelig veldig bra (ingen andre forsikringsselskap kunne matche prisene). Kunne vært billigere kostnad per mnd, men ville ikke ha for høy egenandel. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

180kvm.Rundt 5000 kr i året

3 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Enebolig 170 kvm P-rom (205 bruksareal), betaler 415 kr mnd, altså 5000 kr i året. Det er avtale via fagforening, angivelig veldig bra (ingen andre forsikringsselskap kunne matche prisene). Kunne vært billigere kostnad per mnd, men ville ikke ha for høy egenandel. 

Så dyre husforsikringer er. Jeg har leilighet og betaler 78 i innboforsikring.

Anonymkode: 701f0...7b1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Husforsikring er mye dyrere ja, men veeeldig kjekt å ha hvis huset brenner eller man får vannlekkasje 🙈😅 Siden du har leilighet er gjerne betaling til felles husforsikring innbakt i fellesutgifter. Jeg betaler 1200 kr i året i innboforsikring, så rundt 20 kr mer enn deg i måneden, men er jo fort litt mer som er forsikret med et helt hus fullt av ting. Ang. innbo: husk å ta bilder eller filme innboet ditt en gang i mellom, og lagre bilder/filmen i skyene 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har innboforsikring gjennom fagforbundet, så den er "gratis"

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Husforsikring er mye dyrere ja, men veeeldig kjekt å ha hvis huset brenner eller man får vannlekkasje 🙈😅 Siden du har leilighet er gjerne betaling til felles husforsikring innbakt i fellesutgifter. Jeg betaler 1200 kr i året i innboforsikring, så rundt 20 kr mer enn deg i måneden, men er jo fort litt mer som er forsikret med et helt hus fullt av ting. Ang. innbo: husk å ta bilder eller filme innboet ditt en gang i mellom, og lagre bilder/filmen i skyene 😊

Å ja oi, må man ha innboforsikring i tillegg, jeg trodde det var innbakt i husforsikringen...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å ja oi, må man ha innboforsikring i tillegg, jeg trodde det var innbakt i husforsikringen...

Litt enkelt forklart dekker innboforsikring alt du ville tatt med deg hvis du flyttet, mens husforsikringen det som ville fulgt med salget av boligen 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enebolig på 344 kvm, 7000 kr i året i boligforsikring.

Anonymkode: 6aba1...65c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...