Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer og kjøpe meg en slik 

https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/harfjerning-for-kroppen/BRI95300/philips-lumea-prestige-ipl-harfjerning-med-lys-bri953

Noen som har brukt den "all over" ? Er det trygt å bruke den i intimsonen ? Den har 3 mnd fornøyd garanti, men er den verdt det ?

Legger ved et bilde av armen som viser hud og hårfarge ( er vanligvis ikke så brun)

20180729_140142.jpg

Anonymkode: 70f6d...718

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer og kjøpe meg en slik 

https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/harfjerning-for-kroppen/BRI95300/philips-lumea-prestige-ipl-harfjerning-med-lys-bri953

Noen som har brukt den "all over" ? Er det trygt å bruke den i intimsonen ? Den har 3 mnd fornøyd garanti, men er den verdt det ?

Legger ved et bilde av armen som viser hud og hårfarge ( er vanligvis ikke så brun)

20180729_140142.jpg

Har kjøpt akkurat samme type og jeg er fornøyd med den. Man må gå over samma område kanskje 6-8 ganger iløpet av 1års tid for å få varig effekt da, men uansett bedre enn å barbere.

Anonymkode: fb2df...e4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kjøpt akkurat samme type og jeg er fornøyd med den. Man må gå over samma område kanskje 6-8 ganger iløpet av 1års tid for å få varig effekt da, men uansett bedre enn å barbere.

Anonymkode: fb2df...e4d

Har du brukt den i "intimsonen" også ? Har fått forståelse av denne kan også brukes der 

Ts

Gjest Nina1975
Skrevet

Fungerer fint i intimsonen ja. Blir litt varm, men helt greit.

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2018 den 21.58, Nina1975 skrev:

Fungerer fint i intimsonen ja. Blir litt varm, men helt greit.

Har du brukt den jevnlig, "holder" den håret borte lenge  ? Ønsker å holde meg "glatt mellom bena" og nedover lengst mulig, og under armene da

Gjest Nina1975
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du brukt den jevnlig, "holder" den håret borte lenge  ? Ønsker å holde meg "glatt mellom bena" og nedover lengst mulig, og under armene da

Bruker den veldig sporadisk, men da jeg brukte den 4-6 ganger etter hverandre, (1 gang annenhver uke) minket hårveksten veldig. Hårene ble mye tynnere. Får ikke disse kvasse stikkete hårene når det vokser ut igjen. Veksten vil nok minke enda mer ved lengre bruk. En kan ikke ta maskinen helt inni dåsa liksom, en må  pynte litt med høvel etterpå. Det blir litt varmt/får litt småstøt eller hvordan jeg skal forklare det. Kunne gå ett 1-2 uker uten å barbere meg, uten å se ut som en skogsbjørn.  Jeg har kraftig hårvekst. En kan kun bruke maskinen på mørk hårvekst. 

Jeg anbefaler maskinen😀

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Nina1975 skrev:

Bruker den veldig sporadisk, men da jeg brukte den 4-6 ganger etter hverandre, (1 gang annenhver uke) minket hårveksten veldig. Hårene ble mye tynnere. Får ikke disse kvasse stikkete hårene når det vokser ut igjen. Veksten vil nok minke enda mer ved lengre bruk. En kan ikke ta maskinen helt inni dåsa liksom, en må  pynte litt med høvel etterpå. Det blir litt varmt/får litt småstøt eller hvordan jeg skal forklare det. Kunne gå ett 1-2 uker uten å barbere meg, uten å se ut som en skogsbjørn.  Jeg har kraftig hårvekst. En kan kun bruke maskinen på mørk hårvekst. 

Jeg anbefaler maskinen😀

Som du sikkert ser av bilde er jeg typisk nordmann å blek til vanlig 😂 er også lei av å stelle dåsa bla. Vil ha det glatt lengst mulig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...